Author Topic: Palautetta ylläpidolle  (Read 131639 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mika.H

• Guest
Re: Palautetta ylläpidolle
« Reply #135 on: October 20, 2010, 16:21:43 »
Paska ketju?

Ja lukkoon heti?!

Jussi Marttila. Perusteletko miksi ketju oli "paska".

Offline Jussi Marttila

• Hero Member
« Reply #136 on: October 20, 2010, 16:23:03 »
Noh, näin kevyesti sanottuna se oli aivan yhtä laadukas kuin kaikki muutkin postauksesi foorumille.
Sun bikinipöksyt on seeprannahkaa
Ja eniten inhoat maitorahkaa
Ja sitäkun hiutaleet paakkuuntuu veteen
Ja sitäkun miehelläei ota eteen

Mika.H

• Guest
« Reply #137 on: October 20, 2010, 16:25:32 »
Noh, näin kevyesti sanottuna se oli aivan yhtä laadukas kuin kaikki muutkin postauksesi foorumille.

Eli siis sanot Suomeksi, että postaan pelkkää paskaa?

Edit. ja samalla siis toteat, että kaimasi kirjoitus oli pelkkää paskaa!

Perusteluita ei tietenkää ole odotettavissa?
« Last Edit: October 20, 2010, 16:27:39 by Mika.H »

Annushka

• Guest
« Reply #138 on: October 20, 2010, 17:11:49 »
Olen sitä mieltä, että Mika H:n tekemän keskustelunaloituksen olisi voinut vain siirtää Jussi Halla-ahon kirjoitukset -ketjuun, jossa sen oikea paikka olisi ollut joka tapauksessa. Keskustelun pelkkä lukitseminen kommentilla "paska" ei ole kauhean hyvää ylläpitopolitiikkaa.

Cls

• Guest
« Reply #139 on: October 20, 2010, 18:10:35 »
Olen sitä mieltä, että Mika H:n tekemän keskustelunaloituksen olisi voinut vain siirtää Jussi Halla-ahon kirjoitukset -ketjuun, jossa sen oikea paikka olisi ollut joka tapauksessa. Keskustelun pelkkä lukitseminen kommentilla "paska" ei ole kauhean hyvää ylläpitopolitiikkaa.

Samaa mieltä.

Jos Ellilää ja Eino P.:täkin linkitetty eräiden toimesta, niin mikä vika Halla-ahon uusimmassa? Mikankaan viesteissä en nähnyt mitään poikkeuksellista tai kritisoitavaa ja vaikka olisikin, niin siihen olisi riittänyt varoitus ja viestin muokkaus.

Sinänsä en kyllä ihmettele, koska onhan se huomattu, että Todellisuuden ylläpito ei pysty rationaalisesti ja neutraalisti hoitamaan tehtäväänsä ylläpitäjinä (Wardaa lukuunottamatta tietenkin, mutta enpä muista hänen poistaneen/lukinneen/varoitelleen juuri mitään viestejä/ketjuja), eikä ylläpidolla tunnu olevan yhteistä ohjetta kuinka toimia eri tilanteissa.

Kovin lapsellinen ja huolimaton kuva on tämän palstan ylläpidosta jäänyt. Toki paljon ollaan edistytty alkuasemasta, jossa eräs palstan jäsen ja nykyinen moderaattori totesi, ettei kriittisten kanssa tule käydä ollenkaan keskustelua, koska kaikki keskustelu on kriittisten keino välittää rasistista propagandaa.

zetor

• Guest
« Reply #140 on: October 20, 2010, 18:42:27 »
Sinänsä en kyllä ihmettele, koska onhan se huomattu, että Todellisuuden ylläpito ei pysty rationaalisesti ja neutraalisti hoitamaan tehtäväänsä ylläpitäjinä

Minusta tällaiset kommentit ovat huvittavia, kun ottaa huomioon miten pitkään täälläkin on jaksettu katsella Mika.H:n yksisilmäistä huutoa, yhden rivin ölinäviestejä, kykenemättömyyttä minkäänlaiseen järkevään vuoropuheluun ja kanssakeskustelijoiden leimaamista (mm. homoketjussa). Edes viikon banni ei muuttanut asioita mihinkään suuntaan, vaan pikemminkin pahensi asiaa. Nuivien miellyttäminen ylläpitoasioissa tuntuu olevan mahdotonta missään muualla paitsi Touhufoorumilla.
« Last Edit: October 20, 2010, 18:44:03 by zetor »

Cls

• Guest
« Reply #141 on: October 20, 2010, 19:18:30 »
Sinänsä en kyllä ihmettele, koska onhan se huomattu, että Todellisuuden ylläpito ei pysty rationaalisesti ja neutraalisti hoitamaan tehtäväänsä ylläpitäjinä

Minusta tällaiset kommentit ovat huvittavia, kun ottaa huomioon miten pitkään täälläkin on jaksettu katsella Mika.H:n yksisilmäistä huutoa, yhden rivin ölinäviestejä, kykenemättömyyttä minkäänlaiseen järkevään vuoropuheluun ja kanssakeskustelijoiden leimaamista (mm. homoketjussa). Edes viikon banni ei muuttanut asioita mihinkään suuntaan, vaan pikemminkin pahensi asiaa. Nuivien miellyttäminen ylläpitoasioissa tuntuu olevan mahdotonta missään muualla paitsi Touhufoorumilla.

Silloin Mikalle annetaan varoituksia ja lisää banneja, eikä lukita ketjuja, joissa ei ollut minun silmissäni ainakaan mitään syytä lukitsemiseen.

Olen toki sitä mieltä, että viime päivien keskustelu on ollut molemminpuolin luokatonta henkilökohtaisuuksiin menoa ja olisi ansainnut runsaasti varoituksia, ehkä banneja.

Minua miellyttää silloin kun ylläpidon toimet ovat järjellä perusteltavia ja keskustelu pysyy asiattomuuksista vapaana. Nykyisellään tämä ei ole toteutunut. Jotenkin tuntuu, että palstalla on ehkäpä liian vähän moderaattoreita kirjoittelun määrään nähden.

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #142 on: October 20, 2010, 23:35:53 »
Vapaaehtoisia modekandidaatteja?

Peräänkuulutan edelleenkin "omavalvontaa" eli jos ja kun mode ei puutu asiattomaan tyyliin, ilmoitelkaa modelle ja mikä vielä parempaa, näpäytelkää toisianne hienovaraisesti. Hypätkää reippaasti asiattomuuksien ja öyhöyritysten yli, jotteivat ne veisi keskustelua sivuraiteille. Koskee myös allekirjoittaneen on linereita yms. Laittakaa myös viestiä modelle, jos toivotte jonkun ketjun katkaistavan...(itse olen satunnaisesti koneella.)

:)
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #143 on: October 20, 2010, 23:58:34 »
Vapaaehtoisia modekandidaatteja?

Peräänkuulutan edelleenkin "omavalvontaa" eli jos ja kun mode ei puutu asiattomaan tyyliin, ilmoitelkaa modelle ja mikä vielä parempaa, näpäytelkää toisianne hienovaraisesti. Hypätkää reippaasti asiattomuuksien ja öyhöyritysten yli, jotteivat ne veisi keskustelua sivuraiteille. Koskee myös allekirjoittaneen on linereita yms. Laittakaa myös viestiä modelle, jos toivotte jonkun ketjun katkaistavan...(itse olen satunnaisesti koneella.)

:)

Enemmän minua "häiritsee" tämä ainainen ruikutus pikkujutuista, ei minua öyhötys ole täällä sanottavammin häirinnyt, kyllä ihmistet osaavat puolensa pitää, ei siihen ylimääräisiä lapsenlikkoja tarvita. Korkeintaan siihen, että tarpeen mukaan siirtää puheenaiheita uuteen ketjuun, tai puhaltaa pelin poikki, jos liian kiihkeäksi käy. Minnoon konservatiivi: so far so good, no probs. Pitääkö sitä aina olla niin suu mutrussa -tosikko?
« Last Edit: October 21, 2010, 00:09:58 by Vongoethe »
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Toope

• Guest
« Reply #144 on: October 25, 2010, 17:29:32 »
Voisiko varoitukset/banaanit/sensellaiset laittaa myös yksityisviestinä tiedoksi ko. nimimerkkipellelle?

Ja sitten ihan nettikeskustelun tyyliin kuuluva urputus omasta bännistäni: miksei syyksi ilmoitettu esim. asiaankuulumaton (ja ketjun aiheeseen kuulumaton) ylläpitäjien haukkuminen tms. vaan ilman perusteluja "keskustelukyvyttömyys"? Oletan tämän johdosta, että on jotain muutakin kuin yksi ketju, josta tämä "keskustelukyvyttömyys"-banaani seurasi, joten vähän lavennusta, please?

Annushka

• Guest
« Reply #145 on: October 25, 2010, 17:36:13 »
Voisiko varoitukset/banaanit/sensellaiset laittaa myös yksityisviestinä tiedoksi ko. nimimerkkipellelle?

Ja sitten ihan nettikeskustelun tyyliin kuuluva urputus omasta bännistäni: miksei syyksi ilmoitettu esim. asiaankuulumaton (ja ketjun aiheeseen kuulumaton) ylläpitäjien haukkuminen tms. vaan ilman perusteluja "keskustelukyvyttömyys"? Oletan tämän johdosta, että on jotain muutakin kuin yksi ketju, josta tämä "keskustelukyvyttömyys"-banaani seurasi, joten vähän lavennusta, please?

Tulit useampaan ketjuun keskustelemaan ainoastaan vasemmiston ja ilmeisesti tarkemmin Vasemmistoliiton paskuudesta, eikä se edes liipannut kyseisten ketjujen aihetta mitenkään. Keskustelukyvyttömyys viittaa siihen, ettei pystytä edes liittämään purkauksiaan kyseessä olevaan asiaan, vaan meuhkataan vain omaa agendaa. Voit tarkastella omaa viestihistoriaasi tähän liittyen. Lisäksi tietysti se meuhkauksesi jo itsessään olisi varmaan riittänyt hetken jäähyyn.

Offline pate ensimmäinen

• Jr. Member
  • **
« Reply #146 on: April 22, 2011, 03:59:43 »
Hyvä ylläpito

Tein hyvin ajankohtaisen aloituksen, joka seuraavan päivänä osoittautui todeksi. Eli, "Catch and release"- kurinpito"

Se, että sanotaan moden puolesta "Ei kiinnosta", ei osoita hyvää moderointi tapaa.

Pieni perustelu olisi sentään paikallaan, onhan sentään kyse Todellisuudesta, vai mitä?
"Vaikka olisittekin erimieltäkanssani, niin teilläon oikeus olla väärä ssä." -pate ensimmäinen-

Offline Jussi Marttila

• Hero Member
« Reply #147 on: April 22, 2011, 12:20:35 »
Mä yleensä lätkäisen ketjun suoraan kiinni jos se on samaa laatua kuin hommaforumin ketjut.
Sun bikinipöksyt on seeprannahkaa
Ja eniten inhoat maitorahkaa
Ja sitäkun hiutaleet paakkuuntuu veteen
Ja sitäkun miehelläei ota eteen

Offline Sam Karvonen

• Hero Member
« Reply #148 on: April 22, 2011, 22:49:06 »
Menit ryökäle laittamaan henkevyyttä huokuvan ortodoksilähetyssaarnaketjun lukkoon. Olin itse juuri ehdottamassa veli Timo Anttilalle porttikieltoa luostarin viinikellariin kunnes muistin, ettei todorgin ylläpidolla ole aivan niin laajoja valtuuksia. Timolle vielä tunnustaisin, että Helsingin kaunein kirkko sisältä on ehdottomasti Uspenskin katedraali. Kadotukseen silti mieluummin suistuisin kuin Valamolle ripille. ;)
"Ihmiskunnan hyvinvointia, sen rauhaa ja turvallisuutta, ei voida saavuttaa ennen kuin sen ykseys on lujasti vakiinnutettu." - Bahá'u'lláh(1817-1892)

Offline Sam Karvonen

• Hero Member
« Reply #149 on: April 28, 2011, 21:21:59 »
Viimeiset pari viikkoa todorgissa ovat olleet ilahduttavia tavalla, jolla perinteiset rintamalinjat ovat lähes tyystin murtuneet. Pakka on sekoittunut täydellisesti aiheiden monipuolistuessa. Suoranaista läntisen historan näytelmää, missä katolilaiset taistelevat protestattien kanssa, protestantit keskenänsä, katolilaiset toistensa kurkussa, kaikki muslimeja vastaan ja muslimit keskenänsä. Näistä aineksista on nimittäin historia, hakkelus ja hupi tehty.  ;D
"Ihmiskunnan hyvinvointia, sen rauhaa ja turvallisuutta, ei voida saavuttaa ennen kuin sen ykseys on lujasti vakiinnutettu." - Bahá'u'lláh(1817-1892)