Author Topic: Palautetta ylläpidolle  (Read 131300 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sr

• Hero Member
Re: Palautetta ylläpidolle
« Reply #330 on: March 11, 2012, 11:11:40 »
Splittasin tuon provoilukeskustelun tänne: http://todellisuus.org/index.php?topic=1736.15

Mihin siitä katosi koko alkuosa, etenkin se postaus, josta koko keskustelu trollaamisesta lähti liikkeelle tässä ketjussa? Roskikseen? Jos noin, niin olisi hyvä siitä erikseen ilmoittaa, koska nyt keskustelu vaikuttaa lähteneen täysin keskeltä liikkeelle.

Linkkasiin suoraan sivulle 2 koska ajattelin, että se helpottaisi siirtymistä ... ei näemmä :) Kai sinulla sivu 1 myös näkyy?

Ok, anteeksi, näköjään jäi minulta tuo huomaamatta.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

Harri

• Guest
« Reply #331 on: March 19, 2012, 15:02:12 »
Ajatusrikollisia tuomitseva ja uskonnonvapauden kumoamisesta haaveileva uskis on päästetty taas ääneen.

Miksi, moderaattorit?

Tosin mitäpä se minulle kuuluu.

kirjoitteli Jussi O toisaalla.

Minä komppaan. Palstasta on taas saatu kunnon Taha-show.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #332 on: March 19, 2012, 21:24:47 »
Tahis tekee suuremman palveluksen islamkritiikin herättelyssä kuin sata aktiivista hommailijaa.

Antakaa miehen puhua. Siitähän aina valitetaan, että muslimit eivät itse pääse ääneen. Nyt on päässyt.
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.

Harri

• Guest
« Reply #333 on: March 19, 2012, 22:26:14 »
Tahis tekee suuremman palveluksen islamkritiikin herättelyssä kuin sata aktiivista hommailijaa.

Antakaa miehen puhua. Siitähän aina valitetaan, että muslimit eivät itse pääse ääneen. Nyt on päässyt.

Kuka valittaa? Onhan noita mediassakin äänessä vaikka ketä näistä larppaavista käännynnäisistä tyyliin Abdullah Tammi johonkin Husein Muhammediin tai Suomen Islamilaiseen Yhdyskuntaan.

Tämä herra Salmi on vain yksi käännynnäinen muiden joukossa, ei mikään auktoriteetti.

Mites muuten toi Koraaniin vetoaminen sopii tuonne asiakeskustelun uusiin sääntöihin? Onhan sekin tietysti lähde, mutta kun me maallikot ei sitä edes voida ymmärtää. Palautetaan nyt mieleen, että Tahan mukaan Koraani on Koraani ainoastaan arabiaksi ja lausuttuna. Suomeksi kirjoitettuna sillä ei siis pitäisi olla mitään virkaa asiallisena lähteenä.

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #334 on: March 20, 2012, 01:01:05 »

Loggauduin tänne pitkästä aikaa lähinnä vain todetakseni, että Tahiksen keskustelutyyli on pitkälti samaa fanaattista saarnaamista kuin homma-aktiivien löpinä, eikä se edistä minkäänlaista dialogia. Sitä pitää toki sietää tiettyyn rajaan asti, mutta jankkaaminen on jankkaamista.

Muuten olen sitä mieltä, että ylläpidon olisi jo aikoja sitten pitänyt viheltää poikki se maratonkeskustelu Israelista ja Palestiinasta.
« Last Edit: March 20, 2012, 01:24:39 by Köyry Väyränen »
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #335 on: March 20, 2012, 12:40:11 »
Hei!

Jos jossain viestissä rikotaan sääntöjä niin ilmoittakaa niistä! Vai olettetko jo painanut sitä ilmoituslinkkiä ja viestit menee johonkin muualle?

Viesti vain kehiin ja sääntörikkomusehdotus niin laitan varoituksia kun/jos.

EDIT: Mulla siis menossa hieman kiireisempi hetki todellisuus.org:n ulkopuolella, joten en ole nyt ehtinyt lukemaan juuri mitään uusi kirjoituksia.
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #336 on: March 20, 2012, 14:08:56 »
Joo. Jos tulee vastaan asiallisella tai vähemmän asiallisella puolella sääntöjä rikkovia viestejä niin laittakaa niistä ystävällisesti yksityisviesti esim minulle tai jollekin toiselle adminille. Tuosta vasikointilinkistä lähtee viesti jonnekin (ehkä tod.orgin ylläpitomailiin?) enkä minä ainakaan löydä niitä mistään.

Harri

• Guest
« Reply #337 on: March 20, 2012, 14:57:16 »
Joo. Jos tulee vastaan asiallisella tai vähemmän asiallisella puolella sääntöjä rikkovia viestejä niin laittakaa niistä ystävällisesti yksityisviesti esim minulle tai jollekin toiselle adminille. Tuosta vasikointilinkistä lähtee viesti jonnekin (ehkä tod.orgin ylläpitomailiin?) enkä minä ainakaan löydä niitä mistään.

Joo ne tulee siihen sähköpostiin minkä nyt tälle palstalle olet sattunut linkittämään. Yksittäisillä ilmiannoilla kyllä harvoin tekee mitään, kysymys on usein kirjoitusten muodostamista kokonaisuuksista ja millaiseen suuntaan keskustelu on etenemässä jos touhun annetaan jatkua. Myös aikaisemmin tapahtunut perseily on syytä huomioida. Taha on tästä loistoesimerkki.

Painetaan nyt osittain kokeilumielessä melkein asiallisen puolelta Hagbardin kirjoitus, jossa hän mm. propagoi inhoa ja vihaa poliitikkojamme kohtaan. Katsotaan löydätkö sen postistasi.

Offline Hagbard

• Sr. Member
« Reply #338 on: March 20, 2012, 15:30:36 »
Painetaan nyt osittain kokeilumielessä melkein asiallisen puolelta Hagbardin kirjoitus, jossa hän mm. propagoi inhoa ja vihaa poliitikkojamme kohtaan. Katsotaan löydätkö sen postistasi.

Toivoisin, että herra Mulari hillitsisi ylireagointiaan ja lakkaisi ekstrapoloimasta sanomisiani ja kuvittelemasta olemattomia. Jos asiaa tarkasteltaisiin objektiivisesti, eikä laillasi vihantäyteisesti, ei kirjoitustani voisi millään muotoa tulkita propagoimiseksi.

Offline Taha Islam

• Hero Member
« Reply #339 on: March 20, 2012, 15:33:04 »
Jos asiaa tarkasteltaisiin objektiivisesti, eikä laillasi vihantäyteisesti, ei kirjoitustani voisi millään muotoa tulkita propagoimiseksi.

Ihmiset eivät ole objektiivisia ja kyllä minullekin tuli Ut¸ya mieleen heti luettuani tekstisi .
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #340 on: March 20, 2012, 16:17:37 »

Joo ne tulee siihen sähköpostiin minkä nyt tälle palstalle olet sattunut linkittämään. Yksittäisillä ilmiannoilla kyllä harvoin tekee mitään, kysymys on usein kirjoitusten muodostamista kokonaisuuksista ja millaiseen suuntaan keskustelu on etenemässä jos touhun annetaan jatkua. Myös aikaisemmin tapahtunut perseily on syytä huomioida. Taha on tästä loistoesimerkki.

Eipä tullut. Siellä on joku todellisuus.org:n ylläpitolaatikko, jonne posti menee enkä sitä kehtaa muuttaa koska täällä saattaa olla joku oikea ylläpitäjä myös :)

Harri

• Guest
« Reply #341 on: March 20, 2012, 17:33:04 »

Eipä tullut. Siellä on joku todellisuus.org:n ylläpitolaatikko, jonne posti menee enkä sitä kehtaa muuttaa koska täällä saattaa olla joku oikea ylläpitäjä myös :)

Aijaa. Meikäläinen sai ainakin moderaattoriaikoina hälytykset ilmoittamaani Hotmailiin.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #342 on: March 20, 2012, 17:42:38 »

Aijaa. Meikäläinen sai ainakin moderaattoriaikoina hälytykset ilmoittamaani Hotmailiin.

Jaa, en sitten osaa. Pitää katsoa uudestaan...

Offline Jussi Jalonen

• Sr. Member
« Reply #343 on: March 20, 2012, 17:51:00 »
Toivoisin, että herra Mulari hillitsisi ylireagointiaan ja lakkaisi ekstrapoloimasta sanomisiani ja kuvittelemasta olemattomia. Jos asiaa tarkasteltaisiin objektiivisesti, eikä laillasi vihantäyteisesti, ei kirjoitustani voisi millään muotoa tulkita propagoimiseksi.

Eihän se tosiaan ollutkaan propagoimista, vaan propagandan toistamista. "Inhon ja vihan kohteena ei saisi olla maahanmuuttajat, vaan maahanmuutosta päättävät poliitikot" on suoraan sen yhden eduskuntaan valitun äijän kynästä. Tämä sönkötys siitä, miten tekstiäsi ei ole tulkittu "objektiivisesti" on niin ikään laatunsa puolesta aivan samasta alakulttuurista omaksuttu käyttäytymismalli.

Mikael: [snip] - Jalosen hauska kommentti siirretty vanhaan pölyiseen arkistoon, jonka ovella lukee "Sääntökirja: 6 §"

Best,

J. J.
« Last Edit: March 20, 2012, 18:29:14 by Mikael Lönnroth »

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #344 on: March 25, 2012, 20:20:41 »
Taas tuosta forumin kellosta. Kellonajan saa kyllä näkymään sisäänkirjautuneena oikein, kun vain laittaa omista asetuksistaan Auto Detectin päälle - tai sitten manuaalisesti (Profile ===> Look and Layout Preferences ===> Time Offset: 1).

Kun kirjautuu ulos, kello on kuitenkin taas jäljessä. Voiko sille mitään?
« Last Edit: March 25, 2012, 20:23:16 by Vongoethe »
Solitudinem faciunt, pacem appellant.