No buuttasimpa sitten adsl -modeemin ja kappas ip-osoite vaihtui.
Samasta anonyymiproxysta on aikaisemmin tehty nimimerkki Choose Username, joka sittemmin on poistunut keskuudestamme. Tämän jälkeen samasta proxysta tehtiin nimimerkki Suoli, jota kehoitin lopettamaan anonyymiproxyn käyttämisen. Tässä vaiheessa olisin jo voinut bannia useamman kuin yhden nimimerkin johdosta.
Nimimerkki "Choose Username" ei todellakaan ole tuotoksiani.
Tuotoksiani ovat nimimerkit Suoli / Nuoli / Kukkahattu / Ville Lahtinen.
Olen rikkonut foorumin sääntöjä siitä syystä, että Teemu Hiilinen ei jättänyt minulle muita vaihtoehtoja sillä hän bannasi kotikoneeni ip-osoitteen ja nimimerkin "Suoli" ja kehoitti lähettämään yksityisviestin ylläpidolle. NO EN PYSTYNYT LÄHETTÄMÄÄN YKSITYISVIESTIÄ KOSKA MINUT OLI BANNATTY.
Edelleen Teemu Hiilinen väittää minun käyttäneen anonyymiproxya.
Haastan nyt Teemu Hiilisen väitteen ja voin todistaa minun käyttäneen koko ajan ranskalaista SFR:n Neufbox internet palvelua (
http://adsl.sfr.fr/). Voin tarvittaessa laittaa vaikka internet -yhteyteni sopimuksesta valokuvan tietyille foorumin käyttäjille esim Wardalle ja vaikkapa jollekin kolmannelle objektiiviselle henkilölle. Teen kaiken tämän, jos Teemu Hiilinen ei usko minun puhuvan totta ja ottaa haasteen vastaan, mutta vastineeksi jos olen oikeassa, niin Teemu Hiilinen lupaa lopettaa politiikkaan pyrkimisen ja eroaa kaikista luottamustehtävistään.
Jos Teemu Hiilinen ei kuitenkin ota haastetta vastaan ja jatkaa väitettään, että olen luonut tunnuksen "Choose Username" ja käyttänyt anonyymia proxypalvelua nimimerkillä "Suoli", niin ei voi muuta sanoa kuin että Teemu Hiilinen on pelkuri ja valehtelija.
Teemu Hiilinen voi myös todeta olleensa väärässä TAI ESITTÄÄ TODISTEET. Annan luvan IP-osoitteeni julkaisemiseen foorumilla ja voimme sitten yhdessä katsoa, että onko se anonyymi proxypalvelu vai ei.
Ainoa nimimerkki, jonka olen luonut on "Suoli". Sen jälkeen kun Teemu Hiilinen bannasi väärin perustein nimimerkkini, niin ainoa keinoni oli luoda uusi nimimerkki, jotta voisin selvittää asiaa. Teemu Hiilisen mielivaltainen tapa toimia adminina siis aiheutti sen, että minun oli pakko rikkoa sääntöjä selvittääkseni asian.
Kyseistä proxya, kuten HSn keskusteluun viittasin on käytetty toistuvasta massiivisiin roskapostituksiin. Mielenkiintoista, että Suoli, Nuoli sekä Choose Username sattuvat käyttämään samaan palvelua.... No, ei se niin mielenkiintoista kyllä ole. Merkit anonyymiproxysta on täysin selvät.
Laita toki sen proxyn nimi, jota nyt käytän. Saat siihen luvan. Huomioi kuitenkin nyt se, että en käytä mitään proxya, VAAN ASUN RANSKASSA.
Katsotaan nyt mitä on vasemmistolainen oikeus.