Muistaakseni Mäksyn mielipide esimerkiksi Halla-ahosta on sellainen, että mies on kyllä kirjoittanut asiaa, mutta nyt ihan vaalien alla tai vuoden 2011 puolella ehkä vaaliteknisistä syistä liikaa muslimien pahuudesta.
Jos ollaan ihan tarkkoja, olen sanonut - useampaankin otteeseen ja ihan julkisesti - että pääsääntöisesti Halla-ahon kirjoitukset ovat ihan asiaa ja tavallisen veronsa maksavan ja asiansa ihan itse hoitavan kansalaisen on helppo olla niistä suunnilleen samaa mieltä. Tästä olen edelleenkin täsmälleen samaa mieltä.
Olen sanonut myös, että asiat voi sanoa monella tavalla. Halla-aho sanoo tavallaan, minä sanoisin jotain toisin. Kas kummaa, tästäkin olen edelleen täsmälleen samaa mieltä.
Olen sanonut lisäksi, että nyttemmin Halla-ahon kynä on vähän tylstynyt, kun hän on lähtenyt kosiskelemaan vähän liikaa kohderyhmäänsä, mutta kuten olen sanonut, vaalit ovat kohderyhmämarkkinointia puhtaimmillaan. Tästäkin olen edelleen samaa mieltä.
Lopulta mitään kääntymistä kukkikseksi ei taida olla tapahtunut
En mielestäni ole koskaan väittänyt kääntyneeni yhtään mihinkään. Se olisi sinänsä mahdotontakin, sillä en ole koskaan ollut kallellani mihinkään ismiin jos luonnon- ja eläintensuojelu jätetään laskuista. Niissä olen suunnilleen Linkolan linjoilla. Tai oikeastaan enemmän kenollaan Linkolan suuntaan kuin Linkola itse.
Mäksy ei vain halua ilmeisesti profiloitua hommalaiseksi, vaan järjen ääneksi, joka tietää, että monikulttuurisuus ei toimi yms.
No en halua, koska en ole koskaan ollut mikään "hommalainen". Ajan puhtaasti omia etujani ja ihan omilla keinoillani. Tuollaiset kerhohommat on lasten puuhastelua. Sopii tyypeille, joilla on itsetunnossa vikaa ja omat ideat puuttuvat. En katso kuuluvani kumpaankaan ryhmään.
Ja monikulttuurisuus pakolla tuotuna ei todellakaan toimi.
Jos Mäksy on sanonut, että vika on yhteiskunnassa ei muslimeissa, niin hän ei välttämättä sano, että muslimien tavat olisivat hyväksyttävissä tai ettei muslimeilla kuitenkaan ole hallismaisesti ajatellen taipumusta valloittaa maat ja mannut, vaan, että he kenties ovat epäihmisen tasolla olevia hirviöitä ja yhteiskunta sallii tämän hirviöpuolen.
Oliko tässä joku pointti? En oikein tavoittanut. Vika on varmasti minussa.
Mutta kun Mäksystä ei saa oikein selvää, niin tuo on spekulaatiota. Ja koska tähän Mäksy vastaa varmasti jotain hamsteriinsa liittyen tai öyhötys diskurssissa, niin se jääkin salaisuudeksi.
Aika monet ovat saaneet hyvinkin helposti selvää minusta ja tarkoitusperistäni. Se taitaa olla kiinni enemmänkin omasta halusta ja nyt en tarkoita itseäni.
Mitä tulee hamstereihin, niin tällä hetkellä mielenkiintoni keskittyy pitkälti kaneihin. Toki Björn on edelleen kuvioissa ja hyvässä hoidossa.
Olisiko kuitenkin suurin vaikutin ollut se, että maahanmuuttokysymys ei kuitenkaan ollutkaan se suurin juttu, vaan yhtä kiinnostava kuin ajoneuvovero?
Kuinkahan monta kertaa olen sanonut, että maahanmuuttokysymys ei ole se suurin juttu. Ei ole koskaan ollutkaan. Olen sanonut tämän ainakin kaksi kertaa radiossa, kolme kertaa telkkarissa, lehtihaastatteluissa muutaman kertaa ja täällä netissä n kertaa.
Mitenkähän voisin muotoilla asian niin, että tavoittaisit ytimen?
Mäki-Ketelä on itse korostanut ettei ole koskaan kääntynyt mihinkään, muut ovat ehkä väärin tulkinneet häntä, mutta hän on johdonmukaisesti aina ollut sitä mieltä, mitä hän on.
Olikohan tässä joku pointti? Taas meni ohi, mutta tälläkin kertaa se johtunee puhtaasti minusta.
Ja anteeksi tällainen negatiivissävytteinen kirjoittelu tästä herrasta, en voi mitään, että kyseinen herra herättää hyvin vastenmielisiä fiiliksiä...
Tämänkin olen jo useamman kerran sanonut, mutta olen persoona, joka herättää pelkästään ääripään fiiliksiä. Ikinä en ole kuullut, kenenkään luonnehtivan, että siinähän se menee. Tämä järjestely sopii minulle mainiosti. Toisten ihmisten mielipiteet kiinnostavat minua huomattavasti vähemmän kuin esim. se autovero saati mikä tahansa satunnaisesti valittu sähkötolppa vaihteeksi välillä Tampere-Jyväskylä. Jos ihan rehellisesti sanon, niin maailmassa on erittäin vähän asioita, joilla on oikeasti jotain merkitystä meikälle. Ihmisiä, joiden mielipiteillä on jotain merkitystä, on kolme (3). Sinä et tällä kertaa ainakaan kuulu joukkoon.
Olikos vielä jotain muuta?