Author Topic: Julmurin avautumiset.....hik...viikon nolaus vai kolaus?  (Read 2174 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
Olen siis suurimmalle osalle lähettänyt yksärin, jossa hieman avaudun uudesta poliittisesta missiostani. Ne, ketkä eivät ole saaneet eivät jääneet vaille siksi, että joku muu olisi tärkeämpi vaan en vain voi muistaa aivan kaikkia.

Ilmoitan myös olevani humalassa ja että autoni on rikki. Nämä eivät tosin vaikuttaneet päätökseeni millään tavoin. Jokainen luotettavaksi tiedetty kirjoittaja (erityisesti kuumis) saa pyytämällä minulta yksärillä uusia suuntaviivojani tai pikemminkin pieniä nyansseja, jotka ovat joskus se kaikkein ratkaisevin ero.

Odotan tarkempia julkisia selvityksiä kuitenkin ensin sen aikaa, että joku niistä joille olen jo lähettänyt vastaa minulle, että oliko viesteissäni muutakin asiaa kuin kuplajuoman aiheuttamia sanoja peräkkäin.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
Re: Julmurin avautumiset.....hik...viikon nolaus vai kolaus?
« Reply #1 on: March 10, 2011, 22:31:47 »
Julmurin viesti oli kaikkea muuta kuin nolo, voisit mielestäni avautua täällä julkisestikin. Siitä viestistä voisit kopsata kaiken tai olennaisimmat tännekin siis.
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #2 on: March 10, 2011, 22:34:31 »
Odotan tarkempia julkisia selvityksiä kuitenkin ensin sen aikaa, että joku niistä joille olen jo lähettänyt vastaa minulle, että oliko viesteissäni muutakin asiaa kuin kuplajuoman aiheuttamia sanoja peräkkäin.

Kyllä se mielestäni asiaa sisälsi ja oli varsin koherentti, ja siinä hengessä vastasinkin.

Best,

J. J.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #3 on: March 10, 2011, 22:53:11 »
Julmurin viesti oli kaikkea muuta kuin nolo, voisit mielestäni avautua täällä julkisestikin. Siitä viestistä voisit kopsata kaiken tai olennaisimmat tännekin siis.

Sikäli kun siinä ei mitään oikeita nimiä julkaista, mähän luovutin julkaisuoikeudet jo sulle.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #4 on: March 10, 2011, 23:23:43 »
Mieluiten näkisin sinun itsesi kirjoittavan saman, selvin päin.  :)

edit: sellaisenaan se kuitenkin saattaisi aikaansaada melkoista savua sillä toisella foorumilla...joku voisi loukkaantuakin. Joten muunna poliittisesti korrektimmaksi ensin.
« Last Edit: March 10, 2011, 23:54:05 by Warda »
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
« Reply #5 on: March 10, 2011, 23:28:53 »
Minä en saanut känniavautumistasi, langetan päällesi suunnattoman harmillisen mutta kertaluonteisen kohmelokirouksen.
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.

Annushka

• Guest
« Reply #6 on: March 10, 2011, 23:30:50 »
No minusta on suorastaan hienoa se, että ihmiset miettivät kantojaan uudestaan. Olen sivumennen sanoen itsekin elämässäni pariin otteeseen niin tehnyt. Nähdäkseni se ei kerro ollenkaan noloudesta, vaan pikemminkin ihmisen vahvuudesta. On nimittäin paljon hankalampaa myöntää olleensa väärässä, kuin syyttää muita omista jutuistaan. Hatunnosto siis.

Kuuma peruna

• Guest
« Reply #7 on: March 11, 2011, 08:10:21 »
Minä en saanut känniavautumistasi, langetan päällesi suunnattoman harmillisen mutta kertaluonteisen kohmelokirouksen.

Enkä minä. Tunnen että minua sorsitaan.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #8 on: March 11, 2011, 16:36:49 »

Kyllä se mielestäni asiaa sisälsi ja oli varsin koherentti, ja siinä hengessä vastasinkin.

Best,

J. J.

Komps täältä!

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #9 on: March 11, 2011, 16:39:45 »
No minusta on suorastaan hienoa se, että ihmiset miettivät kantojaan uudestaan. Olen sivumennen sanoen itsekin elämässäni pariin otteeseen niin tehnyt. Nähdäkseni se ei kerro ollenkaan noloudesta, vaan pikemminkin ihmisen vahvuudesta. On nimittäin paljon hankalampaa myöntää olleensa väärässä, kuin syyttää muita omista jutuistaan. Hatunnosto siis.

Juuri näin. Ihminen, joka omasta mielestään omaa niin absoluuttisen oikeat ja vahvat mielipiteet, ettei voi missään tapauksessa tarkistaa saati muuttaa näkemystään, on mielestäni aika pahasti jollain tapaa vinksahtanut. Sen sijaan kyky ja ennen kaikkea halu tarkastella aidosti ja rehellisesti omia näkemyksiään yms. kuvastaa kypsyyttä ja viisautta.

Kuuma peruna

• Guest
« Reply #10 on: March 11, 2011, 20:07:44 »
En ole sisänsä tuosta The Päällikön kommentista eri mieltä, mutta vaikka olen yrittänyt 12 vuotta ymmärtää sisulaisten mielipidettä siitä että vastaan lompsiva somali todennäköisesti raiskaa, en ole silti saanut aihetta vaihtaa mielipidettäni.

Harri

• Guest
« Reply #11 on: March 12, 2011, 04:09:07 »
Hei Julmuri, mua nyt jäi oikeasti vähän vaivaamaan. Siis ymmärsin kyllä, että et ole oikein koskaan pitänyt keskustelutyylistäni, mutta näiden muiden hehkutukset jättivät kyllä jälkeensä uteliaisuutta.

Mitään privapostia en ihan oikeasti odota. Jos tänne kuitenkin saisi jonkinlaisen referaatin, niin se olisi vallan mainiota.

Tuolla suuressa urheilukeskustelussa menin sanomaan sinua laitaoikeistolaiseksi. Sanat fasisti ja äärioikeisto keskusteluun toi minun mielestäni nimim. Oho, maahanmuuttokriittinen olkiukkoja pieksevä aateveljesi. Laitaoikestolla en tarkoittanut natsia, fasistia tai mitään muuta sellaista. Pointti oli se, että teitä on aika vähän meillä
Suomessa, jotka haluavat ideologisista syistä kyykyttää köyhiä ja vähälahjaisia. Toisin sanoen tyyppejä, jotka haluaivat tänne Amerikan (USA) meininkiä. Jos olen ymmärtänyt jotain väärin, niin korjaa.
« Last Edit: March 12, 2011, 04:10:57 by Harri »

Offline Sam Karvonen

• Hero Member
« Reply #12 on: March 12, 2011, 11:11:34 »

Enkä minäkään kokenut etuoikeutta änkyrämanifestiisi. Mutta kiroa en ja onnittelut suunnanmuutoksesta. Mikä ikinä nykyinen suuntauksesi lieneekään, moinen päätos on rohkeuden, rehellisyyden ja tutkivan mielen merkki. Jättebra!
"Ihmiskunnan hyvinvointia, sen rauhaa ja turvallisuutta, ei voida saavuttaa ennen kuin sen ykseys on lujasti vakiinnutettu." - Bahá'u'lláh(1817-1892)