Author Topic: Palautetta ylläpidolle  (Read 105620 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Teemu Hiilinen

• Full Member
    • View Profile
    • Teemun blogi
Re: Palautetta ylläpidolle
« Reply #30 on: May 29, 2010, 19:01:30 »
Koska Suoli / Nuoli / Choose Username / Kukkahattu jatkaa vielä kiukuttelua, niin tehdään tämä selväksi.

Samasta anonyymiproxysta on aikaisemmin tehty nimimerkki Choose Username, joka sittemmin on poistunut keskuudestamme. Tämän jälkeen samasta proxysta tehtiin nimimerkki Suoli, jota kehoitin lopettamaan anonyymiproxyn käyttämisen. Tässä vaiheessa olisin jo voinut bannia useamman kuin yhden nimimerkin johdosta.

Choose Username / Suoli teki sitten vielä yhden nimimerkin nimeltään Nuoli muka vastatakseen minulle, jolloin ylläpitäjänä en jaksanut leikkiin lähteä. Kolme nimimerkkiä samasta anonyymiproxysta on jo tarpeeksi. Sitten tuli vielä kukkahattu mukaan kuvioihin.

Kyseistä proxya, kuten HSn keskusteluun viittasin on käytetty toistuvasta massiivisiin roskapostituksiin. Mielenkiintoista, että Suoli, Nuoli sekä Choose Username sattuvat käyttämään samaan palvelua.... No, ei se niin mielenkiintoista kyllä ole. Merkit anonyymiproxysta on täysin selvät.
Vantaan Vasemmistoliiton puheenjohtaja
Vasemmiston ehdokas Uudeltamaalta
Teemun kotisivu

Offline Ville Lahtinen

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #31 on: May 29, 2010, 20:08:46 »
No buuttasimpa sitten adsl -modeemin ja kappas ip-osoite vaihtui.

Samasta anonyymiproxysta on aikaisemmin tehty nimimerkki Choose Username, joka sittemmin on poistunut keskuudestamme. Tämän jälkeen samasta proxysta tehtiin nimimerkki Suoli, jota kehoitin lopettamaan anonyymiproxyn käyttämisen. Tässä vaiheessa olisin jo voinut bannia useamman kuin yhden nimimerkin johdosta.

Nimimerkki "Choose Username" ei todellakaan ole tuotoksiani.

Tuotoksiani ovat nimimerkit Suoli / Nuoli / Kukkahattu / Ville Lahtinen.

Olen rikkonut foorumin sääntöjä siitä syystä, että Teemu Hiilinen ei jättänyt minulle muita vaihtoehtoja sillä hän bannasi kotikoneeni ip-osoitteen ja nimimerkin "Suoli" ja kehoitti lähettämään yksityisviestin ylläpidolle. NO EN PYSTYNYT LÄHETTÄMÄÄN YKSITYISVIESTIÄ KOSKA MINUT OLI BANNATTY.

Edelleen Teemu Hiilinen väittää minun käyttäneen anonyymiproxya.

Haastan nyt Teemu Hiilisen väitteen ja voin todistaa minun käyttäneen koko ajan ranskalaista SFR:n Neufbox internet palvelua (http://adsl.sfr.fr/). Voin tarvittaessa laittaa vaikka internet -yhteyteni sopimuksesta valokuvan tietyille foorumin käyttäjille esim Wardalle ja vaikkapa jollekin kolmannelle objektiiviselle henkilölle. Teen kaiken tämän, jos Teemu Hiilinen ei usko minun puhuvan totta ja ottaa haasteen vastaan, mutta vastineeksi jos olen oikeassa, niin Teemu Hiilinen lupaa lopettaa politiikkaan pyrkimisen ja eroaa kaikista luottamustehtävistään.

Jos Teemu Hiilinen ei kuitenkin ota haastetta vastaan ja jatkaa väitettään, että olen luonut tunnuksen "Choose Username" ja käyttänyt anonyymia proxypalvelua nimimerkillä "Suoli", niin ei voi muuta sanoa kuin että Teemu Hiilinen on pelkuri ja valehtelija.

Teemu Hiilinen voi myös todeta olleensa väärässä TAI ESITTÄÄ TODISTEET. Annan luvan IP-osoitteeni julkaisemiseen foorumilla ja voimme sitten yhdessä katsoa, että onko se anonyymi proxypalvelu vai ei.

Ainoa nimimerkki, jonka olen luonut on "Suoli". Sen jälkeen kun Teemu Hiilinen bannasi väärin perustein nimimerkkini, niin ainoa keinoni oli luoda uusi nimimerkki, jotta voisin selvittää asiaa. Teemu Hiilisen mielivaltainen tapa toimia adminina siis aiheutti sen, että minun oli pakko rikkoa sääntöjä selvittääkseni asian.

Kyseistä proxya, kuten HSn keskusteluun viittasin on käytetty toistuvasta massiivisiin roskapostituksiin. Mielenkiintoista, että Suoli, Nuoli sekä Choose Username sattuvat käyttämään samaan palvelua.... No, ei se niin mielenkiintoista kyllä ole. Merkit anonyymiproxysta on täysin selvät.

Laita toki sen proxyn nimi, jota nyt käytän. Saat siihen luvan. Huomioi kuitenkin nyt se, että en käytä mitään proxya, VAAN ASUN RANSKASSA.

Katsotaan nyt mitä on vasemmistolainen oikeus.

Offline Teemu Hiilinen

• Full Member
    • View Profile
    • Teemun blogi
« Reply #32 on: May 29, 2010, 20:19:06 »
Edelleenkin IP-osotteiden julkaiseminen on kiellettyä. Nimesi on myös vaihtunut kätevästi eri sähköpostien mukana. Siitä, että oletko ko. henkilö mikä nyt olet ei ole todisteita. Vaikka IP-osotteesi muuttuu, niin hostname on edelleen sama anonyymiproxy, mistä on tullut useita eri nimimerkkejä. Joista yksi esimerkiksi Choose Username, mikä ei tietenkään ollut sinun aikaansaannoksesi. Ei tietenkään. Sattumalta joku toinen meidän käyttäjistä oli samalla alueella Ranskassa, näin asianhan on juuri oltava.

En ota riskiä maahanmuuttovastaisten kanssa, joiden herkkyys tehdä tutkintapyyntö on erittäin tunnettua. Minulla on admin login kautta täysin riittävät todisteet, että käytät roskapostituksessakin suosittua proxya, sinun "oikea" nimesi on vaihdellut jatkuvasti sekä samasta proxysta on tehty muitakin nimimerkkejä. Nämä todisteet ovat täysin aukottomat. Täysin aukottomat.

Kerjäät vain IP osoitettasi ruutuun. Syytä siihen en tiedä, mutta en lähde edes kokeilemaan. Kuten varmaan arvaat, niin myös tämä nimimerkkkisi poistetaan. Voisit lopettaa ylläpidon ajan käyttämisen, koska todisteet, kuten sanoin on aukottomat. Tässä vielä ne kertauksen vuoksi.

1. Tätä samaa hostnamea on käytetty lukuisten roskasähköpostien lähettämiseen. Lähde:

http://www.hs.fi/keskustelu/Virusten+ja+haittaohjelmien+helvetist%E4+eroon%3F/thread.jspa?threadID=2878&messageID=2939718

2. Tästä samasta hostnamesta on tehty nimimerkit (aikajärjestyksessä) Choose Username, Suoli, Nuoli jne. En usko todellakaan sattumaan, että Choose Username vain sattui olemaan Ranskassa samaan aikaan.

3. "Oikea" nimesi on vaihdellut kokoajan eri nimimerkkien myötä. Siitä, että olet Ville Lahtinen ei ole mitään todisteita. Ei mitään.

1+1+1=banned.
Teemun kotisivu

Ville Pekkala

• Guest
« Reply #33 on: June 01, 2010, 12:43:14 »
Mielestäni nimimerkin "Eversti" kielenkäyttö on käynyt kovin raflaavaksi tässä viime aikoina. Aiheuttaa mielestäni turhaa provosoitumista.

Offline Taha Islam

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #34 on: June 01, 2010, 13:16:07 »
gaoland.net on ranskalainen nimi- ja välityspalvelin, jota joku on joskus käyttänyt spämmäämiseen.
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Orpheus

• Full Member
    • View Profile
« Reply #35 on: June 01, 2010, 20:29:59 »
Mielestäni nimimerkin "Eversti" kielenkäyttö on käynyt kovin raflaavaksi tässä viime aikoina.

Päätin palata kun ylläpito oli hienosti skarpannut  :-*

Ikäväkseni huomasin et muuan öyhöttäjä päätti palata samaan aikaan...

Vähintäänkin raflaavaa se on ollut alusta asti. Tyyppi joka rekkaa foorumille varastetulla nimimerkillä (Kullervo Kalervonpoika) ei lupaa hyvää.
–yhöjä kuitenkin mahtuu joka foorumille ja nyt tarkemmin asiaa ajatelleena olen sitä mieltä, että tämä kyseinen öyhö tuo tarpeellisen humoristisen sävyn paikoin niin vakavaan väittelyyn.

Offline Ville Leskinen

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #36 on: June 03, 2010, 20:20:13 »
Aivan turhaan todennäköisesti haaskaan aikaani tähän, mutta en voi kuin ihmetellä näitä ylläpidon linjauksia. Ensin Panu Höglund sai häiriköidä mielin määrin palstalla ennen kuin ylläpito uskalsi tehdä asialle mitään. Käsi sydämellä: jos kyseessä olisi ollut joku muu, ja varsinkin jos kyseessä olisi ollut ns. kriittinen, niin olisiko ratkaisu ollut samanlainen? Jos tähän vastaatte "kyllä", niin sitä ei kyllä usko kukaan. Tarvitseeko Todellisuudenkin noudattaa samaa linjaa kuin Hommassa, eli että "oman puolen" toilailuja katsotaan eri lasien läpi kuin muiden?

Josta päästäänkin itse asiaan. Miten voi olla niin, että Taha Islamin kaltaiset kirjoittajat saavat jatkaa edes ilman ensimmäistäkään varoitusta linjallaan? Hommawatchista lähtien olen ollut sitä mieltä, etten ole juuri vastenmielisempää "keskustelijaa" tavannut. Keskustelija lainausmerkeissä siksi, ettei Taha Islamin tyylillä ole mitään tekemistä keskustelun kanssa: ylimielistä, sovinistista, julistavaa, röyhkeää, loukkaavaa, ahdasmielistä "minä olen oikeassa, te ette"-asennetta sen sijaan löytyy riittämiin. Kuka tahansa voi tämän todeta hänen viestihistoriastaan. Ei sellaista tarvitse kenenkään hyväksyä. Ei ole tervettä suvaitsevuutta suvaita suvaitsemattomuutta. Erityisesti ylläpidosta Warda saisi mennä itseensä ja miettiä linjaansa. Itse en ainakaan halua olla Taha Islamin kaltaisten henkilöiden kanssa tekemisissä sen enempää kuin hommaöyhöjenkään. Kyseessä on saman kolikon kaksi puolta, ei mitään muuta, mutta ylläpidon (ja ilmeisesti muiden käyttäjien, koska kukaan ei tietääkseni ole asiasta huomauttanut julkisesti) uskallus ei riitä tämän toteamiseen. Keisarilla ei todellakaan ole vaatteita tässä tapauksessa.

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #37 on: June 03, 2010, 21:17:00 »
Miten voi olla niin, että Taha Islamin kaltaiset kirjoittajat saavat jatkaa edes ilman ensimmäistäkään varoitusta linjallaan?

Huomautuksen puutetta vähintään olen itsekin ihmetellyt. Useampi muu henkilö on saanut näpäytyksen jatkuvista one-linereista, mutta T. I. tietääkseni ei ole moista saanut, vaikka totaalisen sisällötön japutus on säännöllisesti saanut sellaiset mittasuhteet, että Sudanin Mahdi on kääntynyt haudassaan.

Ei sellaista tarvitse kenenkään hyväksyä. Ei ole tervettä suvaitsevuutta suvaita suvaitsemattomuutta. Erityisesti ylläpidosta Warda saisi mennä itseensä ja miettiä linjaansa. Itse en ainakaan halua olla Taha Islamin kaltaisten henkilöiden kanssa tekemisissä sen enempää kuin hommaöyhöjenkään. Kyseessä on saman kolikon kaksi puolta, ei mitään muuta, mutta ylläpidon (ja ilmeisesti muiden käyttäjien, koska kukaan ei tietääkseni ole asiasta huomauttanut julkisesti) uskallus ei riitä tämän toteamiseen.

Tavallisesti tulee toistuvien ongelmatapausten kohdalla näpäytettyä sitä "ilmoita tämä viesti"-vaihtoehtoa kaikessa hiljaisuudessa, mutta koska tämän yksilön kohdalla en ole vielä sitäkään ennättänyt tehdä, todettakoon se nyt sitten tässä vanavedessä julkisesti.

Vaatimattoman huomautuksen tosin esitin tässä taannoin.

Cheers,

J. J.

Offline Ville Leskinen

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #38 on: June 04, 2010, 23:39:57 »
Aivan turhaan todennäköisesti haaskaan aikaani tähän, mutta en voi kuin ihmetellä näitä ylläpidon linjauksia. Ensin Panu Höglund sai häiriköidä mielin määrin palstalla ennen kuin ylläpito uskalsi tehdä asialle mitään. Käsi sydämellä: jos kyseessä olisi ollut joku muu, ja varsinkin jos kyseessä olisi ollut ns. kriittinen, niin olisiko ratkaisu ollut samanlainen? Jos tähän vastaatte "kyllä", niin sitä ei kyllä usko kukaan. Tarvitseeko Todellisuudenkin noudattaa samaa linjaa kuin Hommassa, eli että "oman puolen" toilailuja katsotaan eri lasien läpi kuin muiden?

Josta päästäänkin itse asiaan. Miten voi olla niin, että Taha Islamin kaltaiset kirjoittajat saavat jatkaa edes ilman ensimmäistäkään varoitusta linjallaan? Hommawatchista lähtien olen ollut sitä mieltä, etten ole juuri vastenmielisempää "keskustelijaa" tavannut. Keskustelija lainausmerkeissä siksi, ettei Taha Islamin tyylillä ole mitään tekemistä keskustelun kanssa: ylimielistä, sovinistista, julistavaa, röyhkeää, loukkaavaa, ahdasmielistä "minä olen oikeassa, te ette"-asennetta sen sijaan löytyy riittämiin. Kuka tahansa voi tämän todeta hänen viestihistoriastaan. Ei sellaista tarvitse kenenkään hyväksyä. Ei ole tervettä suvaitsevuutta suvaita suvaitsemattomuutta. Erityisesti ylläpidosta Warda saisi mennä itseensä ja miettiä linjaansa. Itse en ainakaan halua olla Taha Islamin kaltaisten henkilöiden kanssa tekemisissä sen enempää kuin hommaöyhöjenkään. Kyseessä on saman kolikon kaksi puolta, ei mitään muuta, mutta ylläpidon (ja ilmeisesti muiden käyttäjien, koska kukaan ei tietääkseni ole asiasta huomauttanut julkisesti) uskallus ei riitä tämän toteamiseen. Keisarilla ei todellakaan ole vaatteita tässä tapauksessa.

Ja väännetään vielä rautalangasta mistä kirjoituksessani oli kyse: http://i49.tinypic.com/111o11d.jpg

Offline Teemu Hiilinen

• Full Member
    • View Profile
    • Teemun blogi
« Reply #39 on: June 05, 2010, 00:01:08 »
Ko. Kirjoitus löytyy nykyään roskakorista. Taha Islamia on varoitettu sekä yksärillä, että myös julkisesti. Käytöksen odotetaan muuttuvan varoituksesta alkaen. Ylläpito toki tarkkailee jokaista varoitettua erityisesti.
Teemun kotisivu

Offline Taha Islam

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #40 on: June 05, 2010, 00:01:58 »
Itse en ainakaan halua olla Taha Islamin kaltaisten henkilöiden kanssa tekemisissä sen enempää kuin hommaöyhöjenkään.

Onneksi sinä et omista internettiä, joten myös itsellesi epämiellyttäviä näkemyksiä esiintyy siellä. Saat koska tahansa haastaa minut väittelyyn mistä tahansa Islamin opinkappaleesta tai sellaisen näkemyksen moraalisesta oikeutuksesta ja integriteetitstä, jonka olen väittänyt olevan islamilainen.

Minusta on outoa, että ihminen joka pyrkii vaikuttamaan poliittisesti, ei kuvittele olevansa oikeassa tai edes oikeutettu mielipiteeseensä. Kerropa sinä, mitä mieltä olet asioista niin minä kerron, kuinka ylimielisenä, sovinistisena, julistavana, röyhkeänä, loukkaavana ja ahdasmielisenä minä sinua pidän.

Sen verran vielä, että olen Voiman vuositilaaja, tuen Amnestyä, sponsoroin ugandalaista pikkupoikaa Planin kautta, pidän yllä omaa pientä luonnonsuojelualuetta ja autan mummoja kadu yli, mutta et halua olla kanssani tekemisissä, koska minulla on näkemyksiä, joista et pidä. Se vasta onkin vastenmielinen elämänasenne.
« Last Edit: June 05, 2010, 00:11:58 by Taha Islam »
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Ville Leskinen

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #42 on: June 05, 2010, 01:01:03 »
6 §
Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Henkilökohtaiset loukkaukset ovat rangaistavia.

7 §
Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan rankaisemaan.

13 §
Kaikki laissa kielletty toiminta ja siihen yllyttäminen tai kehottaminen on kiellettyä. Tällaista toimintaa on kiihottaminen kansanryhmää vastaan ja syrjintä, joista on säädetty rikoslaissa ja yhdenvertaisuuslaissa. Henkilöön, ihmisryhmään tai kansanryhmään kohdistuviin rasistisiin, uhkaaviin, vihamielisiin, halventaviin tai nöyryyttäviin viesteihin tullaan puuttumaan ankarasti.

Toisen henkilön halventaminen tai loukkaaminen esittämällä valheellisia tietoja, vihjauksia tai perättömiä syytöksiä on palstalla kielletty ja siihen puututaan, samoin kuin toisten kirjoittajien nimittelyyn ja muihin henkilökohtaisuuksiin.
« Last Edit: June 05, 2010, 01:02:54 by Ville Leskinen »

Offline Taha Islam

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #43 on: June 05, 2010, 07:38:30 »
Viittaatko, Ville, lausuntoosi koskien erästä ylimielistä, sovinistista, julistavaa, röyhkeää, loukkaavaa ja ahdasmielistä skribenttiä?