Author Topic: Geert-setä asuu Hollannissa  (Read 2365 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
Re: Geert-setä asuu Hollannissa
« Reply #15 on: June 14, 2010, 17:15:24 »
Hän on melko hyvä puhuja kuten videoiduista puheista näkee.

Jaa on vai? No, de gustibus, ja niin eteenpäin.

Natsikortti: myös Hitlerin poliittinen lahjakkuus oli se, että hän oli hyvä puhuja.
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
    • View Profile
Re: Geert-setä asuu Hollannissa
« Reply #16 on: June 14, 2010, 17:17:48 »
Kuulumatta itse liikkeeseen sen enempää, niin haluaisin huomauttaa, että eikö tuollainen argumentti ole kohtuullisen virheellinen.

Ei suinkaan.

Siis olet vakavasti sitä mieltä, että jos Suomessa ei ole jostain asiasta X uhkaa, niin maassa ei pitäisi tai saisi olla liikettä Y, joka vastustaa ulkomailla tapahtuvaa asiaa X? Maassamme on ymmärtääkseni useita vaikkapa ilmastonmuutosta vastustavia liikkeitä, jotka toimivat juuri sillä periaatteella. Mielestäni melko oikeutetusti vielä.

Olen utelias; kuinkahan akuutti uhka "jihadismi" Suomelle on?

Olen utelias, miksi mielipiteeni tai kenenkään mielipide asiasta on ylipäätänsä asian suhteen merkityksellinen?

Jos kaipaat vain mielipidettäni asiaan, niin voin sen ilmaista. Kuten edellisessä viestissäni pyrin ilmaisemaan vihjaten jo ensimmäisessä edellisen vastaukseni virkkeessä, niin en pidä asiaa (en tosin tiedä edes, että miten käsite määritellään tarkasti) mitenkään akuuttina uhkana Suomelle. Oliko tämä jotenkin epäselvä asia?

"Kun asia on näin yksinkertainen, niin tulee vain vaivautunut olo kun joidenkin ihmisten keskustelukyky rajoittuu vain ja ainoastaan tämän asian ympärillä pyörimiseen." Virkamies, 2.6.2010.

Minulla on tänään ilmeisesti jotenkin hidas päivä, mutta en nyt taas ymmärrä näistä vihjailevista viesteistä oikein mitään. Kaipaisin hiukan yksinkertaisempaa viestintää. Mitä tarkoitat tällä kertaa kun jälleen pyörität nauhuriasi? Saitko minut nyt jostain pahasta kiinni?

Kyllä, olen yhä sitä mieltä, että jos jonkun keskustelukyky rajoittuu vaikka rasismista tai jihadista valittamiseen, niin silloin minulle tulee vaivautunut olo. Miten se tuntemukseni liittyy tähän käsillä olevaan asiaan nyt?

"Anti-jihadismia" googlailemalla löytää lähinnä ison läjän jotain tinapaperihattujen saitteja ja lähinnä amerikkalaisia sellaisia. En nyt menisi vannomaan että tässä on kyseessä mikään oikeasti vakavasti otettava liike, tai edes liike.

Olin jotenkin ymmärtänyt, että käsite määriteltiin nyt jotenkin niin, että herra Wilders liittyisi siihen. Eikö hänen puolueensa ole ainakin Alankomaiden mittakaavassa jossain määrin vakavasti otettava liike tai edes liike? Jos näillä liikkeillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, niin otetaanko sitten käyttöön joku toinen termi, jolla puhutaan herra Wildersin edustamasta liikkeestä?
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.