Author Topic: Suuri hommaslangiketju  (Read 63677 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
Suuri hommaslangiketju
« on: April 25, 2010, 17:00:06 »
Toisessa säikeessä puhuttiinkin jo siitä, mistä kielenkäytön erikoispiirteistä hommalaisen tunnistaa. Ajattelin että voitaisiin koota hommaslangin sanoja johonkin ketjuun. Sitä ihmettelen, luulevatko hommalaiset todella, että slangisanat eivät paljastaisi heitä.

Mutta tässä siis on muutama:

taikaseinä
valde
Mestari
keeneri
kulttuurinrikastuttaja
säkki (= hunnuttautunut musliminainen)
mokuttaja
moku (siis perinteisestihän moku tarkoittaa mokkeria eli solttupoikaa mutta tehän tiedätte mitä se skenessä tarkoittaa)
äbäläwäbälä, äläwäbälä.

Tuo viimeinen termi minua on ihmetyttänyt jo pitkään, koska se ei ole mitään muuta kuin vieraskielistä puhetta jäljittelevää lällättelyä. Minusta se, että joku oikeasti kuvittelee "äbäläwäbälä"-sanan käytön olevan mitään muuta kuin hyvin lapsellista, pikkupoikatasoista rasismia, on kyllä oire siitä, että ko. henkilön todellisuudentaju on lopullisesti pettänyt. Miten ihmeessä joku voi sanoa, että "äbäläwäbälä" voi olla asiallinen argumentti?
« Last Edit: March 06, 2014, 23:42:29 by Vongoethe »
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Aapo

• Sr. Member
  • Vihollisen juoksupoika ja soluttautuja
    • View Profile
Re: Suuri hommaslangiketju
« Reply #1 on: April 25, 2010, 17:59:10 »
Käytän itse melko vähän hommaslangia, mutta täytyypä olla jatkossa entistä varovaisempi, ettei minua (hui kauhistus) tunnisteta. Jos haluaa säästää aikaa, löytyy lähes kaikki hommalaisten käyttämät slangisanat slangisanasto-ketjusta Hommaforumilla.

PS. Olen ollut siinä käsityksessä, että tällä forumilla on tarkoitus keskustella lähinnä maahanmuutosta ja monikulttuurisuudesta. Kuitenkin näyttäisi siltä, että ainakin yhdellä käyttäjällä on pakonomainen tarve puhua jatkuvalla syötöllä yksinomaan Hommasta ja hommalaisista.
"Jos moittii joitain porukoita yksipuolisesta keskustelusta, ei todellakaan saa sortua itse samaan." - Jyrki Kasvi

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #2 on: April 25, 2010, 18:11:15 »

PS. Olen ollut siinä käsityksessä, että tällä forumilla on tarkoitus keskustella lähinnä maahanmuutosta ja monikulttuurisuudesta. Kuitenkin näyttäisi siltä, että ainakin yhdellä käyttäjällä on pakonomainen tarve puhua jatkuvalla syötöllä yksinomaan Hommasta ja hommalaisista.

Sinun käsityksesihän se tietysti on aina oikea ja parempirotuinen kuin meidän muiden käsitykset, oi suuri valkoinen heteromies. Painan kasvoni lehmänkakkaan suuren valkoisen parempirotuisen heteromieheytesi edessä. Hallalujaa!

PS: Vakavasti puhuen, miksi Hommasta ei saisi puhua? Pelottaako sinua kenties, että ihmiset voivat muodostaa Hommasta mielipiteensä itsenäisesti? Siksikö Homma lähettää aina nettihäirikköhommandot vainoamaan niitä, jotka sanovat Hommasta mielipiteensä? Pelottaako sinua, että ihmiset saavat tietää Homman yhteyksistä Suomen Sisuun - ja Suomen Sisun tarkoitusperistä? Pelottaako sinua, että ihmiset saavat tietää Suomen Sisun pyrkivän heidän vapautensa riistämiseen? Pelottaako sinua, että ihmiset oppivat tunnistamaan vapautensa viholliset? Pelottaako sinua sananvapaus? Pelottaako sinua totuus? Miten on?
« Last Edit: April 25, 2010, 18:26:30 by Ngqiko Mpumlwana »

Offline Aapo

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #3 on: April 25, 2010, 18:26:43 »
Sinun käsityksesihän se tietysti on aina oikea ja parempirotuinen kuin meidän muiden käsitykset, oi suuri valkoinen heteromies. Painan kasvoni lehmänkakkaan suuren valkoisen parempirotuisen heteromieheytesi edessä. Hallalujaa!

Ollaanpas sitä kypsiä.  ::)

PS: Vakavasti puhuen, miksi Hommasta ei saisi puhua? Pelottaako sinua kenties, että ihmiset voivat muodostaa Hommasta mielipiteensä itsenäisesti? Siksikö Homma lähettää aina nettihäirikköhommandot vainoamaan niitä, jotka sanovat Hommasta mielipiteensä? Pelottaako sinua sananvapaus? Miten on?

Saa tottakai puhua. Arvelin vain, ettei se ehkä ole tämän forumin pääfokus. Ainakin Wardalla vaikuttaisi olleen aito pyrkimys jonkinlaiseen dialogiin kun puhutaan itse maahanmuutosta.

Mutta puhu ihmeessä Hommasta niin paljon kuin sielu sietää. Olen vakuuttunut, että sinun tuotoksesi aiheesta eivät voi vahingoittaa Hommaa millään tavoin, vaan pikemminkin kääntyvät itseään vastaan. Tuollaiseet parempirotuisuus- ja lehmänkakkapuheet antavat hommakriitikoista vähintään yhtä huonon kuvan, kuin mikä hommalaisista on valloillaan.
"Jos moittii joitain porukoita yksipuolisesta keskustelusta, ei todellakaan saa sortua itse samaan." - Jyrki Kasvi

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
    • View Profile
« Reply #4 on: April 25, 2010, 20:40:21 »
Olisikohan niin, että "hommalaisuutta tulee vihata, mutta hommalaisia rakastaa"?
 ;) Sellaista viha-rakkaus -suhdetta tässä siis vain on, Aapo, älä murehdi. :)
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #5 on: April 25, 2010, 22:20:49 »

Mutta puhu ihmeessä Hommasta niin paljon kuin sielu sietää. Olen vakuuttunut, että sinun tuotoksesi aiheesta eivät voi vahingoittaa Hommaa millään tavoin, vaan pikemminkin kääntyvät itseään vastaan. Tuollaiseet parempirotuisuus- ja lehmänkakkapuheet antavat hommakriitikoista vähintään yhtä huonon kuvan, kuin mikä hommalaisista on valloillaan.

Minä taas olen vakuuttunut siitä, että kun suomalaiset tietävät että Homman takana on Suomen Sisu, joka haluaa viedä suomalaisilta demokratian ja vapauden, ja Esa Taberman, joka haluaa hukuttaa kolmekymmentä tuhatta etnistä suomalaista suohautoihin, voi olla että hommalaisille tulee kuumat oltavat. Voi jopa olla, että joku päättää etukäteen varmistaa, että häntä nyt ei ainakaan suohautaan upoteta. Mieti sitä.
« Last Edit: April 25, 2010, 22:22:37 by Ngqiko Mpumlwana »

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
    • View Profile
« Reply #6 on: April 25, 2010, 22:47:10 »
Kuka tämä Esa Taberman on? En jaksaisi googlailla. Valtaosa maijameikäläisistä ei tiedä tästä "hommaskenestä" yhtikäs mitään. Saisinko tiivistettynä - pol.korrektille ja selkosuomelle käännettynä?  :)
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #7 on: April 25, 2010, 23:07:13 »
Kuka tämä Esa Taberman on? En jaksaisi googlailla. Valtaosa maijameikäläisistä ei tiedä tästä "hommaskenestä" yhtikäs mitään. Saisinko tiivistettynä - pol.korrektille ja selkosuomelle käännettynä?  :)

Kai ne linkit Kansallisille keskustelusivuille ovat olleet täälläkin? Esa Taberman on tämä nimimerkki Robespierre eli Kritias, turkulainen talonmies ja pitkän linjan kansallismielinen, joka on moneen otteeseen kertonut tavoitteekseen:

Vallankumouksen jälkeen suomalaisten elinvoima palautetaaan poistamalla syöpäkasvaimet. Ensimmäisen kahden vallassaolokuukauden aikana 50 000 kansanvihollista päätyy nimettömiin hautoihin ja yli 200 000 henkeä pakkotöihin. Ja tämä joukko koostuu etnisistä suomalaisista! Vasta tämän prosessin jälkeen Kansantuomioistuimet aloittavat työnsä täydellä suvereniteetilla.
Ulkomaalaisväestö jaotellaan muukalaisiksi, vierasheimoisiksi ja parasiiteiksi. Muukalaiset ovat etnisesti valkoihoisia tai heihin rinnastettavia ja heillä on lähes yhtä laajat oikeudet kuin suomalaisillakin, vierasheimoiset eivät ole etnisiä valkoihoisia ja he eivät saa kaikkia kansalaisoikeuksia, mutta ovat lain suojan piirissä ja heillä on rajoitetut poliittiset oikeudet korporaatioidensa* piirissä. Parasiitit vangitaan välittömästi, kärsivät hallinnollisen 15 vuoden ojennustuomion kovennetun kurin leirillä** ja karkoitetaan sitten mihin tahansa maahan, joka suostuu ottamsaan ko. aineksen vastaan.

* Suuren Unelman Suomi on oleva korporatiivinen valtio. Niin poliittinen osallistuminen, sosiaaliturva, merkittävä osa lainkäytöstä (Korporaatiot valitsevät jäsenistöstään ko. oikeusistuimen lautamiehistöt ja ei rikosoikeudellinen prosessi tapahtuu korporaatioiden välisenä sovitteluna.) ja suuri osa kaikesta muustakin tapahtuu korporaatioiden piirissä.

* Olot ko. Leirihalllinnon erityisalueella vastannevat olennaisesti 40-luvun NL:n Kolyman vastaavia! Tarvitseeko selittää, että Suuren Unelman Suomessa vankeinhoidosta vastaa ns. Leirihallinto?

Robespierre

Linkki: http://www.hommawatch.org/?p=1531

Toinen linkki: http://www.network54.com/Forum/171225/

Halla-aho kehotti turkulaisia kannattajiaan äänestämään Tabermania eduskuntavaaleissa, joten herrojen välillä on ilmeisesti varsin läheinen strateginen yhteistyösuhde. Tabermanin tavoiteohjelma on näyttänyt samalta jo aika kauan, eli surmataan kymmeniä tuhansia "kansanvihollisia", vangitaan leireille ilman oikeudenkäyntiä satoja tuhansia, ja vasta sitten alkaa varsinainen hauskuus.

Sinänsä Tabermanin uhoamiseen ei tarvitsisi kiinnittää huomiota, ellei Suomen Sisun nukke Timo Soini tavoittelisi sisäministerin paikkaa seuraavassa hallituksessa. Tilanne, jossa Halla-aho erityisavustajanaan Esa Taberman voisi vaikuttaa sisäministeriin, olisi varsin epämiellyttävä tilanne, vaikka Tabermanin tavoitteet eivät pääsisikään lähelle toteutumistaan.

Offline Aapo

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #8 on: April 25, 2010, 23:46:11 »
Halla-aho kehotti turkulaisia kannattajiaan äänestämään Tabermania eduskuntavaaleissa, joten herrojen välillä on ilmeisesti varsin läheinen strateginen yhteistyösuhde.

Älä valehtele. Halla-aho kehotti äänestämään Kike Elomaata, kuten olen jo aikaisemmin sinulle osoittanut.

Sinänsä Tabermanin uhoamiseen ei tarvitsisi kiinnittää huomiota, ellei Suomen Sisun nukke Timo Soini tavoittelisi sisäministerin paikkaa seuraavassa hallituksessa. Tilanne, jossa Halla-aho erityisavustajanaan Esa Taberman voisi vaikuttaa sisäministeriin, olisi varsin epämiellyttävä tilanne, vaikka Tabermanin tavoitteet eivät pääsisikään lähelle toteutumistaan.

Vainoharhasi Tabermanin suhteen on huvittavaa. Ruhtinaallisella 9 äänen saaliillaan viime kunnallisvaaleissa Taberspierre on varmasti melkoisen iso tekijä Hommassa, eikö niin?

Warda: luultavasti suuri osa hommalaisistakaan ei tiedä kuka on Esa Taberman, joten siinä mielessä hän ei liity hommaskeneen millään oleellisella tavalla. Itsekään en tiennyt tyypistä mitään, ennen kuin Ngqiko Mpumplwana kertoi hänestä aiemmin tällä forumilla.

Offline Steffers

• Full Member
    • View Profile
« Reply #9 on: April 26, 2010, 00:25:17 »
Halla-aho kehotti turkulaisia kannattajiaan äänestämään Tabermania eduskuntavaaleissa, joten herrojen välillä on ilmeisesti varsin läheinen strateginen yhteistyösuhde.

Älä valehtele. Halla-aho kehotti äänestämään Kike Elomaata, kuten olen jo aikaisemmin sinulle osoittanut.

Minä kyllä luen Halla-ahon kehotuksen niin, että hän tukee sekä Elomaata että Tabermania. Sinänsä uskon että Halla-aho todennäköisesti sanoo mitä tarkoittaa - eli ei jaa Tabermanin verihuuruisia visioita kansanvihollisten lahtaamisesta - mutta kaipaisin kyllä selitystä sille miksi Halla-aho on tälle miehelle osittaisen tukensa antanut - tai miksi Taberman on istunut Suomen Sisun hallituksessa.

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #10 on: April 26, 2010, 00:47:08 »
Minä kyllä luen Halla-ahon kehotuksen niin, että hän tukee sekä Elomaata että Tabermania. Sinänsä uskon että Halla-aho todennäköisesti sanoo mitä tarkoittaa - eli ei jaa Tabermanin verihuuruisia visioita kansanvihollisten lahtaamisesta - mutta kaipaisin kyllä selitystä sille miksi Halla-aho on tälle miehelle osittaisen tukensa antanut - tai miksi Taberman on istunut Suomen Sisun hallituksessa.

Näin juuri. Halla-aho voi sanoa, että hän ei jaa noita visioita, mutta teot puhuvat sanoja kovemmin, ja strateginen poliittinen yhteistyö on teko, joka puhuu hyvin äänekkäästi.

Offline Wessel

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #11 on: April 26, 2010, 15:16:31 »

Heh heh! Kirjoittelin aikanaan Hommawatch-foorumille, ja siellä jokainen keskustelu redusoitui hommalaisten haukkumiseksi. Täällä on ainakin tähän asti ollut asiallisempi meininki, mutta kuten sanoit, yksi jos toinenkin nimimerkki kirjoittaa täälläkin lähinnä hommalaisista. Nimim. Ngqiko Mpumlwanalla on valveutunut näkemys siitä, miksi "hommasta ei saisi puhua".

Quote from: Ngqiko Mpumlwana
Vakavasti puhuen, miksi Hommasta ei saisi puhua? Pelottaako sinua kenties, että ihmiset voivat muodostaa Hommasta mielipiteensä itsenäisesti? Pelottaako sinua sananvapaus? Miten on?

Tuliko mieleesi sellainen, että jotkut ihmiset eivät jaksa lukea tietyiltä henkilöiltä jatkuvasti viestejä, jotka alkavat "Kaikki hommalaiset aina..." ja loppu sisältö keksitään luoja ties mistä? Kyse ei ole sananvapauden pelosta. Kyse on enemmänkin haluttomuudesta lukea viestejä, joissa ei ole yhtään varsinaista substanssia.

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #12 on: April 26, 2010, 16:30:50 »
Heh heh! Kirjoittelin aikanaan Hommawatch-foorumille, ja siellä jokainen keskustelu redusoitui hommalaisten haukkumiseksi.

Ei pidä paikkaansa. Muutamassakin ketjussa sohittiin kepillä nimimerkkiä "Ironmistress", joka ei ainakaan oman todistuksensa mukaan ole koko forumille ikinä kirjoittanut.

Cheers,

J. J.

Offline janipi

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #13 on: April 28, 2010, 15:17:48 »

Minä taas olen vakuuttunut siitä, että kun suomalaiset tietävät että Homman takana on Suomen Sisu, joka haluaa viedä suomalaisilta demokratian ja vapauden, ja Esa Taberman, joka haluaa hukuttaa kolmekymmentä tuhatta etnistä suomalaista suohautoihin

Mitähän tälle projektille nyt kuuluu? :)

Offline Aapo

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #14 on: April 28, 2010, 16:34:06 »
Heh heh! Kirjoittelin aikanaan Hommawatch-foorumille, ja siellä jokainen keskustelu redusoitui hommalaisten haukkumiseksi. Täällä on ainakin tähän asti ollut asiallisempi meininki, mutta kuten sanoit, yksi jos toinenkin nimimerkki kirjoittaa täälläkin lähinnä hommalaisista.

Hommawatchin kohdalla se oli tietysti paljon ymmärrettävämpää: sehän oli koko palstan tarkoitus. Täällä on syytäkin odottaa asiallisempaa lähestymistapaa, ellei sitten tätä forumia haluta pitää jonkinlaisena Hommawatchin spin-offina.