Author Topic: Unista urahtelua baarin ulkopuolella.  (Read 6636 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline lauri holopainen

• Sr. Member
    • View Profile
Rähinää baarin ulkopuolella.
« Reply #30 on: June 19, 2012, 17:28:58 »
No itse asiassa vasta 21.29.

Eli anteeksi kovasti.  :-[
Lahjomattomien tilastojen ja luotettavan mutun valossa näyttääkuitenkin siltäettä...
http://todellisuus.org/index.php?topic=1545.msg63132#msg63132

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
  • Hate the sin, love the sinner
    • View Profile
« Reply #31 on: June 19, 2012, 17:35:52 »
It's 22 o'clock somewhere.

No niin se tietysti on.... huokaus  :-X

Forumin kellon mukaan kai pitäisi mennä.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, mikäli häiritsin untanne. Sitäpaitsi Valtiatarkin näyttäytyi, unenomaisena.

En takuulla pöllinyt tätä tyhjää putelia kädessäni, en...

Toisaalta: "We are such stuff as dreams are made on; and our little life is rounded with a sleep", sanoi jo vanha Villekin.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #32 on: June 19, 2012, 17:53:31 »

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, mikäli häiritsin untanne. Sitäpaitsi Valtiatarkin näyttäytyi, unenomaisena.

Toisaalta: "We are such stuff as dreams are made on; and our little life is rounded with a sleep", sanoi jo vanha Villekin.

Anteeksi kiukkuisuuteni, sitä tuo yötyö teettää.

Koska kuppilamme on perusajatukseltaan suvaitsevaisuuden alkukoti, annan teille kaikille anteeksi.

Valtava astraalienerginen ryhmähali.

Mutta sotkut siivoatte kyllä....jupinaa...tyhjiä pulloja....mistä tuokin tuohon on ilmestynyt....jäpinää....tumppeja lautasella....yäk....ja kuka syönyt minun...(ääni etääntyy kunnes se ei enää erotu Ruhtinattaren kuorsauksen yli....)
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

AV

• Guest
« Reply #33 on: June 19, 2012, 19:21:20 »

Koska kuppilamme on perusajatukseltaan suvaitsevaisuuden alkukoti, annan teille kaikille anteeksi.

Mutta sotkut siivoatte kyllä....jupinaa...tyhjiä pulloja....mistä tuokin tuohon on ilmestynyt....jäpinää....tumppeja lautasella....yäk....ja kuka syönyt minun...(ääni etääntyy kunnes se ei enää erotu Ruhtinattaren kuorsauksen yli....)

Mitä? *närkästystä ja tuhinaa* Vai että minä - ihana, kaunis ja suloinen - kuorsaisin? KUORSAISIN?!? *jupinaa ja niskojen nakkelua* Nyt minä kyllä lähden O.skarin torikahvilaan! *Ruhtinatar kokoaa helmansa, värityskirjansa ja poistuu paikalta korot kapsuen*

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #34 on: June 19, 2012, 19:37:05 »

No niin se tietysti on.... huokaus  :-X

Mitä? *närkästystä ja tuhinaa* Vai että minä - ihana, kaunis ja suloinen - kuorsaisin? KUORSAISIN?!? *jupinaa ja niskojen nakkelua* Nyt minä kyllä lähden O.skarin torikahvilaan! *Ruhtinatar kokoaa helmansa, värityskirjansa ja poistuu paikalta korot kapsuen*

No voih, mitä minä taas menin suustani päästämään?

Huhuu, Ruhtinatar, anteeksi! Se olikin tuo meidän mopsi.

Ja hei väriliidut jäi!
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

AV

• Guest
« Reply #35 on: June 19, 2012, 21:00:51 »
Z. pupuseni,

Eihän ruhtinatar osaa olla omille pikku mussukoilleen pitkävihainen! Sitäpaitsi, ymmärrettävähän tuo sekaannus tavallaan oli: se teidän mopsi kun nukkui viime yön sylissäni.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • View Profile
    • Maailmanpuolue
Re: Rähinää baarin ulkopuolella.
« Reply #36 on: June 19, 2012, 21:23:33 »
Huomenta!

Kaksi asiaa:

1. Olisko aika opetella tuntemaan kellonajat? Onko nyt 22-06? Tai minkäs teet, kun ei ole modevoimia minulla...antaisin huutia.

2. Siivoatte itse sotkunne! Ei koske Ruhtinatarta.

Palaamma astialle.

Mulla on :)
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #37 on: June 19, 2012, 21:26:33 »
Toi löi ekana takasi! (HT: Junis)

Eihän täällä kukaan rähissyt, korkeintaan unisina urahtelivat.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • View Profile
    • Maailmanpuolue
Re: Unista urahtelua baarin ulkopuolella.
« Reply #38 on: June 19, 2012, 21:31:42 »

Otsikko muutettu.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #39 on: June 19, 2012, 21:34:29 »

Otsikko muutettu.

Urgh, nymmää voi kääntää kylkeä rauhassa, kts!

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
Re:Sovinto baarin ulkopuolella.
« Reply #40 on: June 19, 2012, 22:24:51 »
Z. pupuseni,

Eihän ruhtinatar osaa olla omille pikku mussukoilleen pitkävihainen! Sitäpaitsi, ymmärrettävähän tuo sekaannus tavallaan oli: se teidän mopsi kun nukkui viime yön sylissäni.

No minä kyllä tiesin, että Aavojen Unelmien Valtiatar ja Fantasian Fauni, Ruhtinatar AV ei ole pitkävihainen vaan rakastaa kaikkia alamaisiaan.

Mopsi kyllä ymmärtää hyvän päälle  ;D

Offline Harran

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #41 on: June 30, 2012, 04:01:39 »
Lisää eläimiä: Samuel Fuller ohjasi 1982 elokuvan nimeltä Valkoinen koira. Siinä pohdittiin muun muassa sitä, onko rasismi parannettavissa ja jos onkin, onko viha.

Kaikki yhtäläisyydet mahdollisesti tälläkin forumilla kirjoitteleviin satunnaisia.

Tarkoitat ilmeisesti että sinusta rasismia ja viha eivät ole parannettavissa ja allusoit siinä sivussa pikkuisen ivaa sattumanvaraisten kirjoittajien naiivia uskoa kohtaan että ihmiset loppujen lopuksi olisivat koulutettavissa? No, itse uskon että ovat. Ongelma vain on että koulutus on pitkäjänteistä ja kärsivällistä puuhaa jossa on katsottava välittömien ensireaktioiden yli. Ääriajattelusta parantumisessa on jotain samaa kuin addiktioista vapautumisessa. Aluksi tulee rajujakin torjuntoja, kieltoja ja vastuupakoja. Vastarinta voi ilmetä myös halveksuntana ja aggressioina. Sitten edessä on vieroitusoireita, uhriutumista ja lisää kriisejä. Kaikilla se ei mene samalla tavoin, on kivuttomia ja kivuliaita prosesseja. Kaikki eivät koskaan parane mutta yritys kannattaa jo senkin vuoksi että on monia jotka paranevat.

On olemassa vaara että yhden ääriajattelun tilalle tulee toinen, viha korvautuu toisella vihalla. Kun kommunisti ajautuu fasistiksi ja edelleen islamistiksi tai päinvastoin, pitäisi silloin huomata ettei ongelma ole totalitarismin lajissa vaan ylipäätään niissä syissä jotka viettävät kyseisen henkilön totalitarismiin, olosuhteista ja seurasta riippuen mihin tahansa totalitarismiin. On niitä jotka vaihtavat puolta kostaakseen entisille tovereille, joiden kanssa ovat riitaantuneet, ja heistä tulee sitten uuden leirinsä kiihkoilijoita tai häiriköitä kun heitä ei sielläkään ymmärretä riittävästi. On toisia joilla ei ylipäätään ole aatteita tai mielipiteitä, tai niin he ainakin väittävät, ja heidän ajautumisensa onkin enemmän sosiaalisesti ohjautuvaa. Toisaalta on niitä joille puolen vaihtaminen on kuin ääriaaterokotus joka antaa vastustuskykyä samankaltaisia piirteitä vastaan jatkossa. Sellaiset tapaukset voivat tulla hyvin järkiinsä ja olla hyvin hyödyllisiä.

Jos joutuu kouluttamisessa käyttämään pientä turpiinvetoa tai pakkokuonokoppaa pitäisi sen jälkeen neutraloida toimeenpiteen synnyttämä katkeruus antamalla tilalle jotain minkä koira itsekin ymmärtää paremmaksi. Ihmisistä puhuttaessa sitäpaitsi todelliset Mantshurian kandidaatit ovat äärimmäisen harvinaisia. Yleensä ollaan tekemisissä aika heppoisesti jonkin löysän diskurssin omaksuneiden itse itsensä aivopesijöiden kanssa. Sellaisten koulutuksen alkajaisiksi pitää ensin vähän sohia että saa diskurssin palasiksi ja sen jälkeen vasta kehitys alkaa. Tuloksia 3-12 kk kuluessa. Astetta vaikeampia ovat ne joilla on kontrolloija tai käsittelijä jolloin pitää ottaa huomioon kaksi vastapuolta, mestari ja oppipoika. Vihittyjä sithejä vastaan taisteleminen on jo henkilökohtaisempi ja vaarallisempi haaste. Monet harjaantumattomat pikkumestarit ovat vielä formatiivisessa vaiheessa ja neutraloitavissa tai uudelleenohjelmoitavissa.

Puhtain asein taisteleva kunnioittaa koulutettaviaan ja ymmärtää heidän kasvamisensa ja voimistumisensa tärkeyden prosessin kannalta. Jonkun tahdon murskaaminen ei ketään kouluta, haavoittaa vain. Maailma on ikävä kyllä täynnä huonoja opettajia joiden pitäisi itse välillä palata koulunpenkille ja oppia jotain oppilailtaan.

Offline lauri holopainen

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #42 on: July 03, 2012, 15:31:09 »
Kulje hetken aikaa Bangkokin öisillä kaduilla.

Siellä kulkevat myös alle kahdeksan vuotiaat lapset, kerjäämässä.

Huomautin asiasta eilen päivällisseurueelleni ja kommentit olivat seuraavia: Ne on köyhiä, mitä me niistä? Ne ei ole thamaalaisia vaan Kambdozhasta, ei ne ole oikeikta ihmisiä.

Näin piinkovaa rasismia ei löydy edes hommalta.

Kaikki olivat kovin ihmeissään kun lähdin pois kesken illallisen. Mutta, tämä asia ei jää tähän.
Lahjomattomien tilastojen ja luotettavan mutun valossa näyttääkuitenkin siltäettä...

Offline lauri holopainen

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #43 on: July 03, 2012, 15:41:42 »
Ai nin , anteeksi, että tulin baariin sisään sorkkaraudalla. Oli vaan niin jano.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • View Profile
    • Maailmanpuolue
« Reply #44 on: July 08, 2012, 12:10:19 »
Quote from: Brandöt
Quote from: Username1
http://www.youtube.com/watch?v=p7Sl0wMz95w

Sopii myös yötunnelmaan...

Jälleen Username jatkaa samalla loistavalla musiikkilinjalla - kiitos näistä. Moby on omakin vanha suosikkini. (Pidin niistä minulle linkkaamistasi biiseistä myös.)

Vanha mutta niin kaunis;
Radiohead ~ Street Spirit (Fade Out)
Eikö tämä ole nyt hieman ristiriitaista kun oikeasti Suomessa valmistetussa gramofonissa pitäisi soittaa jotain suomalaista oikeasti suomalaista musiikkia?  

(Älä ota tätä kuittailua vakavissasi, se on vitsi :D)
« Last Edit: July 08, 2012, 12:15:24 by Mikael Lönnroth »