No nyt on hyvä.
Vaan miksi se D tämän perusti, oliko jotain erikoista mielessä? Kysy multa, mulla on koulutus. Saatan tietää tahi en.
Ööh, aina käy näin kun ei jaksa löpistä turhia aloituksessa. Siis ajatus aloituksesta syntyi jo joskus kauan sitten tiettyjen sisältöön liittymättömien "virheiden" tai tapojen, kummin sen sitten haluakaan käsittää , aiheuttamasta närkästyksestä. Itse asiassa siitä kun pläräsin kauan jotain mahtiketjua taakke päin löytääkseni keneen kirjoittajaan viitataan ja tajutessani että viittaaja olikin lukenut jossain linkissä olevan uutisen, kopioinut sieltä tekstiä jonka sitten ilman mitään saatesanaa oli liittänyt omaan vastaukseensa. Samaan sarjaan aiempi huomautuksesi kun olin laiskuuttani laittanut linkkinivaskan rasistisille vihasivuille ilman mitään johdantoa ,pelkän rimpssun vain. Ja tuo Vongotheuksen huomio myös. Aloitus ei ole pikkumaisuudesta tai edes vaatimuslista, vaan kaikkien kirjoittajien omaksi parhaaksi - oivaltavatkin ajatukset saatatavt hukkua yhteen ainoaan typoon jos lukijan tarkkaavaisuus siitä herpaantuu. Ja monesti näitä ei vaan omasta tekstistään huomaa, on tullut soekasksi, tai tajua niiden muita häiritsevän.
Edit: jos pitäsi omasta tyylistäsi jotain sanoa, niin laittaisin tuolllaisiin pitkiin vatauksiissi jotka siältävät pitkiä luettelonomaisia kohtia esmes jonkinlaisia väliotsikoita. Jos joku vaikka kysyy että: "miten niin muka, etten ole sellaista yhtään koskaan havainnut" ja vastaat siihen kilometrin pituisella vyörytyksellä, niin vastausta lukiessa herpaantumisen estämiseksi joku muukin keino kuin vain kappaleväli voisi nostaa paremmin huomiota siihen että tässä sitä nyt vastataan siihen mitä toisaalla kysyit, että katso nyt
tässä ne nyt ovat vaikka ovatkin tekstin kohdassa 500m. EDIT2: enkä siis tarkoittanut etteikö pitkien vastaustesi pituus olisi aivan perusteltua.