Author Topic: Keskinäisen kehumisen kerho  (Read 7628 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Necrologist

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
Re: Keskinäisen kehumisen kerho
« Reply #30 on: August 16, 2012, 12:26:43 »
Joo okei, köyryn kantsis ehkä snorttaa nyrkillinen vikodiinia pahimpaan angstiin, mutta kieltämättä toi stevari-punch line osu ja uppos  ;D

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
    • View Profile
« Reply #31 on: August 16, 2012, 13:07:29 »
Onko tämän ketjun ansiota, että saatiin Virkamies paikalle? Jos on, niin suurkiitos Harranille ja hänelle, joka virkkiksen nimimerkin ääneen lausui!

Ei totisesti ollut, mutta tällainen kyllä lämmittää mieltä. Odotellaanpa ripostea kuitenkin, sillä luulen, että saamme toisenkin mielipiteen asiasta.
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #32 on: August 16, 2012, 13:38:08 »
Onko tämän ketjun ansiota, että saatiin Virkamies paikalle? Jos on, niin suurkiitos Harranille ja hänelle, joka virkkiksen nimimerkin ääneen lausui!

Ei totisesti ollut, mutta tällainen kyllä lämmittää mieltä. Odotellaanpa ripostea kuitenkin, sillä luulen, että saamme toisenkin mielipiteen asiasta.

Onhan tietysti aivan mahdollista, ettei Virkamies itsekään tiedä mikä loitsu hänet paikalle loihti. Itse kyllä epäilen loihtijaksi erästä toista keskustan lounaspaikoissa viihtyvää henkilöä, joka taannoin myös ilmestyi takaisin.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
    • View Profile
« Reply #33 on: August 16, 2012, 14:09:39 »
Onhan tietysti aivan mahdollista, ettei Virkamies itsekään tiedä mikä loitsu hänet paikalle loihti. Itse kyllä epäilen loihtijaksi erästä toista keskustan lounaspaikoissa viihtyvää henkilöä, joka taannoin myös ilmestyi takaisin.

Valitettavasti minulla ei ole ollut ilo nauttia ko. henkilön seurasta viime aikoina, joten on tyydyttävä lähtökohtaisesti niinkin mundaaniin selitysmalliin, että olen paikalla vain koska eksyin uteliaisuuttani paikalle tässä internetin ihmeellisessä sademetsässä, jossa toiset tuntuvat juurtuneen juoksuhautoihinsa vaikka suurin osa ihmisistä on jo marssinut eteenpäin hiukan erilaisten ongelmien pariin.
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.

Offline Sam Karvonen

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #34 on: August 16, 2012, 16:55:58 »
Julmuri,

ilman Sinua todorgilla ei olisi taannoin ollut vastavoimaa, eikä tätä nykyä vankkumatonta työntövoimaa. Vain passiivinen kuori. Määrität foorumia läsnäolollasi, eikä foorumi olisi tunnistettavissa, jos poistuisit virtuaalisesta keskuudestamme. Tunnet voimakkaasti, argumentoit ponnekkaasti, briljeeraat parhaimmillasi. Olet luonnonvakio, jota ilman todorg lakkaisi olemasta.

Sam
"Ihmiskunnan hyvinvointia, sen rauhaa ja turvallisuutta, ei voida saavuttaa ennen kuin sen ykseys on lujasti vakiinnutettu." - Bahá'u'lláh(1817-1892)

Offline Harran

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #35 on: August 16, 2012, 18:22:32 »
En luottaisi hänen katumukseensa.

Ymmärrän. Mutta nyt lähdimme siitä olettamuksesta että kohde todella katuisi ja tekisi parannuksen. Eikö se olisi paljon suurempi voitto kuin katkaista joku Hydran päistä tai heittää vähän lokaa muutenkin loassa rypevän päälle?

Vastustajan piekseminen kerran voi olla itselle kova juttu, varsinkin jos on kokenut kovia ja tarvitsee itsetunnolleen suitsutusta ja vähän adrenaliinihumalaa. Mutta jos se ei opeta mitään vastustajalle kyseessä ei ole voitto vaan pelkkä tappelunnujakka. Voitto on vasta kun vastustajakin iloitsee voitostamme ja kiittää saamastaan uudesta elämästä.

Nyt meillä on sellainen tilanne että kouluttamattomat, tulonsiirroilla hyysätyt rentut ovat nousseet eliitiksi. 

Höpsistä. Ei roskaväestä koskaan eliittiä tule, pahimmillaan vain vallan anastavia öykkäreitä ja nousukkaita jotka pitää sitten ikävä kivuliaasti syöstä vallasta. Heidän mukaansa minä olen eliittiä ja ylivertainen. Heidän mukaansa kukkahattuinen rautanyrkki puristaa maailmaa hallinnassaan.

Ei liberalismia tarvita roskaväen kyykyttämiseksi, ei se sitä koskaan olekaan, vaan kunnon ihmisten menestymisen mahdollistamiseksi. Mitä epävapaampi järjestelmä, sitä kelvottomammat ainekset nousevat hallitsemaan roskaväen logiikalla ja koulukiusaajien moraaliperiaatteilla.

Minulla on kyky manata esille asioita mutta tässä ketjussa itselleni tuntemattoman nimimerkin lausui ääneen Orpheus - osuvasti kyllä! Virkamiestä voisin hieman moittia (kuten Köyryäkin) tämän ketjun tarkoituksen tahallisesta unohtamisesta. Ja jotta itse en olisi kattilaa soimaava pata kehaisen Virkamiestä hienosta suomen kielellä ilottelusta.

Offline Kaptah

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #36 on: August 16, 2012, 18:26:26 »
Quote from: Köyry Väyrynen
Nyt meillä on sellainen tilanne että kouluttamattomat, tulonsiirroilla hyysätyt rentut ovat nousseet eliitiksi.

Ihan uteliaisuudesta, mistä itse saat leipäsi kun olet niin kovin huolissasi tulonsiirroista?
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.

Offline Harran

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #37 on: August 16, 2012, 18:30:13 »
Joku virkaheitto stevari joka tietää yliopistoista vain sen että niissä koulutetaan ihmisiä kommunisteiksi...

Ikävä kyllä kelpo stevarin käsityksiä ei kyllä hälvennä että tuomio vakoilemisesta KGB:n hyväksi katsotaan akateemiseksi meriitiksi maailmanpolitiikan professoria valittaessa, ja samassa yliopistossa saa myös mystisen dosentuurin suojista kiihottaa kansanryhmiä vastaan yliopiston paheksumatta.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #38 on: August 16, 2012, 19:14:51 »

Valitettavasti minulla ei ole ollut ilo nauttia ko. henkilön seurasta viime aikoina, joten on tyydyttävä lähtökohtaisesti niinkin mundaaniin selitysmalliin, että olen paikalla vain koska eksyin uteliaisuuttani paikalle tässä internetin ihmeellisessä sademetsässä, jossa toiset tuntuvat juurtuneen juoksuhautoihinsa vaikka suurin osa ihmisistä on jo marssinut eteenpäin hiukan erilaisten ongelmien pariin.

Onhan sitä aina virtuaalisella ottelulla varmistettava, ettei kukaan muukaan ole liikahtanut. Sanotaan nyt taasen kerran kuitenkin, ettei minulla sinänsä ole mitään ongelmaa yksittäisten mielipiteiden kanssa esim. humanitaarisesta maahanmuutosta. Sitten on kun suitsutetaan poliittista ohjelmaa, jossa humanitaarinen maahanmuutto on vain yksi keihäänkärki. Tervetuloa joka tapauksessa Virkamiehelle kirjoittelemaan.
« Last Edit: August 16, 2012, 19:37:36 by Julmuri »
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #39 on: August 16, 2012, 19:37:13 »

Sam. Ei nyt ehkä ihan kuitenkaan, mutta kiitos kuitenkin.

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #40 on: August 16, 2012, 20:14:10 »
Köyry ei kyllä petä. Tuollainen sateenkaaren väreihin kirjailtujen kukkasien ja pehmoeläimin koristeltu lähimmäisenrakkauden pursuaminen ketjussa, jonka ajatuksena on kehua palstalla kirjoittavia henkilöitä, piristää kyllä mieltä heti.

Jep jep. kyllä se on niin hirveän epistä kun metsä vastaa kuten siihen on jo vuosia huudettu.

Mutta joo, voin siis edelleen äänekkäästi tunnustaa pyrkiväni synnyttämään, ylläpitämään ja lisäämään paitsi maahanmuuttajamyönteisiä, myös maahanmuuttokriitikkovastaisia asenteita.

Löydän minä toki maahanmuuttokriitikoista yhden hyvän puolen: sen. että he ovat ihmisiä fysiologisesti vaikkakaan eivät psykologisesti eivätkä sosiaalisesti; eli siis hekin vanhenevat ja aikanaan kuolevat. Tämä on heidän ainoa myönteinen inhimillinen piirteensä.
« Last Edit: August 16, 2012, 20:16:29 by Köyry Väyränen »
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
    • View Profile
« Reply #41 on: August 17, 2012, 09:14:09 »
Kehun Karvosta.

Hän oli oikein hyvä vastus teismi vs ateismi väittelyssä, vaikka mielestäni hävisikin 10 - 0.  ;D

Tosin hän on erittäin hyvä tanssija. (todisteena videomateriaalia juutuubissa)  ;D
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #42 on: August 26, 2012, 20:08:24 »
Jaa-a. En ole huomannut, että yksikään persu tässä maassa pääsisi määräilemään ketään. Ja jos yrittää, niin se nauretaan pihalle. No, todellisuuskäsityksensä kullakin.

Sulta on sitten jäänyt huomaamatta se että persuja valitaan sankoin joukoin eduskuntaan ja valtuustoihin, eli puljuihin joiden ideana on se että ne pääsevät määräilemään tavallista ihmistä.
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Sam Karvonen

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #43 on: September 01, 2012, 09:24:47 »
Kaptah'lla on jalat maassa, järki kotona ja sydän paikallaan. Sinunkaltaisiasi "kriitikoita" tarvittaisiin täällä lisääkin.
"Ihmiskunnan hyvinvointia, sen rauhaa ja turvallisuutta, ei voida saavuttaa ennen kuin sen ykseys on lujasti vakiinnutettu." - Bahá'u'lláh(1817-1892)

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #44 on: September 02, 2012, 23:33:15 »
Haluan erityisesti kehua Wardaa! Ja kehun myös estottomasti ja vuolaasti.

Tulin tänään pitkästä aikaa tänne tarkastelemaan vallitsevaa tilannetta. Ja kuinka ollakkaan Warda oli myös piipahtanut. Tuntui kuin lämmin henkäys olisi käynyt syysillassa. Warda, me tarvitsemme sinua. Käy useammin!
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor