Author Topic: Hyvää juhannusta"  (Read 8322 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ilkka

• Hero Member
    • View Profile
Re: Hyvää Juhannusta 2012!
« Reply #30 on: June 21, 2013, 16:56:32 »
Hyvää Juhannusta 2013! Työtkin loppuu än-yy-tee-nyt sopivasti :)

Offline Kourumies

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #31 on: June 21, 2013, 18:41:28 »
Hyvää juhannusta täältäkin kaikille kunnon ihmisille, siis ei tietenkään maahanmuuttokriitikoille
Olen itse jo eilisestä ollut lomalla ja melko puutteellisten tietoliikenneyhteyksien takana. Makkaraa syömme ja saunassa käymme, kuten isänmaan parhaat perinteet edellyttävät. Ovat tosin monikultturistit jemmanneet makkaraan asiattomia aineksia nykyään, ts. lihaa. Oikeassa makkarassa kuuluu olla teurasjätteitä ja jauhoja
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline metrics

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #32 on: June 21, 2013, 20:00:30 »
Ovat tosin monikultturistit jemmanneet makkaraan asiattomia aineksia nykyään, ts. lihaa. Oikeassa makkarassa kuuluu olla teurasjätteitä ja jauhoja

Salsiccia - hex hex. Monikulttuurin vastainen Kampf jatkuu juhannuksen aikanakin.

Juhannusta, pitäkää sepalus kiinni, paitsi *ustessa.

Offline Maivei

• Hero Member
    • View Profile
Re: Hyvää juhannusta 2013!
« Reply #33 on: June 21, 2013, 20:02:21 »
Oikein hyvää kesäpäivänseisausta. Taas ovat näreet Aurinkoa kierrelleet.

Kainuu, tuo käymättömistä korpimaista viimeinen, puskee routaisesta kamarastaan omalaatuisia havukka-aholaisia ajattelijoita. Arkijärjen vastaisesti juuri noin tapahtuu, näreet kiertävät aurinkoa kuten koko muukin luomakunta.
Otan tietoisen riskin ja toivotan kaikille kanssakiertäjille hyvää  juhannusta, ottamatta selvää mikä on tämän kesäpäivän seisauksen poliittisesti korrekti nimitys. Viekööt sitten vihapuheesta vankilaan.

Offline markkuk

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #34 on: June 22, 2013, 19:40:15 »
Hyvää juhannusta täältäkin kaikille kunnon ihmisille, siis ei tietenkään maahanmuuttokriitikoille
Olen itse jo eilisestä ollut lomalla ja melko puutteellisten tietoliikenneyhteyksien takana. Makkaraa syömme ja saunassa käymme, kuten isänmaan parhaat perinteet edellyttävät. Ovat tosin monikultturistit jemmanneet makkaraan asiattomia aineksia nykyään, ts. lihaa. Oikeassa makkarassa kuuluu olla teurasjätteitä ja jauhoja

Hyvää juhannusta toki kaikille kunnon ihmisille, mutta myös köyrylle joka tietämäni mukaan on pysyvästi lomalla aivan kaikesta mitä todellisuudeksi kutsutaan. Edelleen tapaamiskutsu on voimassa. Sain juuri kuulla, että olen seuraavan kerran vuorossa elokuussa, voi hurija sentään. Tässä välillä voisin vierailla missä tahansa päin eeeuuta, vaikka turussa, tukholmassa, roomassa, amsterdamissa, hannoverissa, pariisissa,  tallinnassa, jos vastapuolella rohkeutta sattuisi löytymään. Tai vaikka tromssassa, altassa, pyssyjoella, vesisaaressa taikka båtsfjordissa. Aivan miten vaan. So, hur smör det lilla musen, är du rädd?

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
  • Hate the sin, love the sinner
    • View Profile
Re: Hyvää juhannusta!
« Reply #35 on: June 18, 2015, 23:07:24 »
Oikein hyvää keskikesän juhlaa kaikille, niin ihmisille kuin hommalaisillekin!

"Oli rannattomassa aavassa pohjattomia rimpiä ja hetteitä, oli erämaassa noitia ja myrryksiä, ja ilmassa liikkui köyryä ja riettaanhenkeä kuin sääskipilviä..."

Esko Salervo lukee Samuli Paulaharjun teosta Sompio
« Last Edit: June 20, 2015, 00:43:43 by Vongoethe »
Solitudinem faciunt, pacem appellant.