Author Topic: Blogeista poimittua  (Read 259341 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
Re: Blogeista poimittua
« Reply #30 on: August 14, 2011, 23:26:53 »
Anttila puhuu asiaa. Perussuomalaisten vastenmielinen suhtautuminen eläinsuojeluun oli yksi tärkeistä syistä miksi itse käännyin pois kriitikkoliikkeestä. Heidän vaaliohjelmassaan esittämä kanta oli suunnilleen, että isäntä saa itse päättää millä elikolla on oikeus kävellä elossa metsässä.

Horsmalahden blogissa älykkyyskilpailuun haasteen heittänyt henkilö voisi aluksi tarkistaa tietonsa kolonialismin ajoista. Ei ole kulunut vielä edes sataa vuotta siitä kun järjestelmää alettiin purkaa.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Janne Oranen

• Guest
« Reply #31 on: August 15, 2011, 06:19:02 »

Timo Anttila

• Guest
« Reply #32 on: August 17, 2011, 19:32:47 »
Muutoksen karvainen nilviäinen vauhdissa. Ihan perus-hirvisaarilais-piholaista suoltamista:

Tapio Äyräväinen:"Jokainen, joka hiemankin viitsii seurata tapahtumia pohjoisessa Afrikassa, Lähi-Idässä ja Euroopassa on luonnolllisesti havainnut, että terroristit ovat soluttautumassa koko maailmaan.  
Terrorin nimi on islam.  
Maltillisia islamisteja ei ole.  
On vain islamisteja.  
Islamin tavoitteena on alistaa koko maapallo tämän vastenmielisen opin alle.  Islam ei ole uskonto.  
Islam on poliittinen ja oikeudellinen järjestelmä, jossa sharia-laki määrittelee koko ihmisen elämän.  
Ellette usko, lukekaa koraania.
"

Viemärin tarjosi Suomen Sisulainen teini-kansanedustaja Olli Immonen http://immonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/80754-muslimien-massamaahanmuutto-suomeen-on-uusi-ilmio

Käsittääkseni pikku-Ollin (avo)vaimo oli/on ollut kakkimassa kasaan Muutosta ammoin. (Mäksy voi korjata jos olen väärässä!?) Eli, pikku-Ollilla olisi ollut saumat Muutoksen riveistäkin ehdolle, jos PS ei olisi ottanut tätä pientä matoa koukkuunsa. Selustat, ne selustat, muistakaa ne"
« Last Edit: August 17, 2011, 19:36:06 by Timo Anttila »

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
    • View Profile
« Reply #33 on: August 17, 2011, 19:51:26 »
Immosen blogistan...

Eräiden tahojen mukaan islamilaisista maista Suomeen kohdistuvaa maahanmuuttoa on aivan turha kritisoida ja vastustaa, koska maahamme on kohdistunut aina aiemminkin maahanmuuttoa.

Jo tässä näen ajatusten menevän metsikköön. Aivan kuten muualtakin tulevaa maahantuloa ja maahanmuuttoa tulee kontrolloida, mutta miksi lähtökohtaisesti vastustaa kaikenlaista mahaanmuuttoa näiltä alueilta?

Esimerkiksi terroristeja ei kannata päästää maahan, mutta se koskee ihan kaiken maalaisia terroristeja, eihän siinä muuten olisi edes järkeä.
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Swamp Thing

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #34 on: August 18, 2011, 00:00:49 »
Veli Karimiehen mielestä Suomessa on ollut oikeampi nälänhätä kuin Somaliassa.

Yrittää ilmeisesti myös olla nokkela toistamalla blogissaan ja kommenteissaan:
"Somaliassa voi olla tai voi olla olematta nälänhätä."

En kyllä ymmärrä mihin hän pyrkii tällä blogahduksellaan. Tai niin no joo, vähättelemään Somalian kurjuutta.

Oletko rasisti?
- En tiedä. Riippuu siitä, miten rasisti luokitellaan.

Etkö pidähomoista tai tummaihoisista?
- Niin, voihan se niinkin olla.

PerusS-Ulla Pyysalo Iltalehdessä

Offline Username1

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #35 on: August 18, 2011, 06:50:25 »
Miten Somalian väestö voi kasvaa, jos siellä on nälänhätä tai sisällissota?  :D

Todella johdonmukaisia kysymyksiä, johon voisi kyllä olla helppo itsekin keksiä ensin vaikka hypoteesit ja sitten vaikka ottaa selvää.

Vink. Entäs, jos se nälänhätä ei ole kaikkialla?

Timo Anttila

• Guest
« Reply #36 on: August 18, 2011, 07:57:47 »
Itse luen nuoren Veli Karimiehen -valitettavasti- beyond-hahmoksi, siis sellaiseksi maahanmuuttokriitikoksi, joka on kasvanut normaali-ihmisen kuteista ulos. Muita vastaavia ovat JP Heino, Jari Leino, Tapio Äyriäinen, Petri Kaivanto ja Erkki Kalevi. Vain kansanedustaja Erkki Kalevia vastaan pyrin jatkossa harjoittamaan ns. "ankaraa kritiikkiä"(so. Erkki Kalevi Hirvisaaren edustama kritiikin muoto).

Kts.myös: http://sunnuntaikolumnisti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/80873-james-hirvisaari-sai-ankaraa-kritiikkia-suvaitsevaistolta
« Last Edit: August 18, 2011, 10:27:02 by Timo Anttila »

Offline Tönnies

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #37 on: August 18, 2011, 11:28:43 »
Kts.myös: http://sunnuntaikolumnisti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/80873-james-hirvisaari-sai-ankaraa-kritiikkia-suvaitsevaistolta

Blogosfäärin viralliset koulukiusaajaluonteet siinä vain vetävät marttyyrinviittaa päälleen minkä ehtivät - ensin vuosikaudet solvattuaan keksimiään vihollisia ja käyttäydyttyään kuin kakarat. Ei mitään uutta auringon alla.

Eihän näihin nyt voi vakavasti suhtautua. Korkeintaan ottaa ehkä varoittavana esimerkkinä Suomen sosiaaliturvajärjestelmän epäkohdista, kun ei tuosta US-kommenttiketjuissa öyhöttämisestä varmaan palkkaakaan makseta.
"Itse näen tämän skinitoiminnan vastavoimana maahanmuutajajengien vuosia jatkuneelle ja mediassa vaietulle terrorille." - nimimerkki Harry Vestbacka, HS.fi 02.11.2010

Romu

• Guest
« Reply #38 on: August 18, 2011, 11:50:31 »
Veli Karimiehen mielestä Suomessa on ollut oikeampi nälänhätä kuin Somaliassa.

Yrittää ilmeisesti myös olla nokkela toistamalla blogissaan ja kommenteissaan:
"Somaliassa voi olla tai voi olla olematta nälänhätä."

En kyllä ymmärrä mihin hän pyrkii tällä blogahduksellaan. Tai niin no joo, vähättelemään Somalian kurjuutta.

Tutkimattomat ovat maahanmuuttokriitikon tiet. Somaliassa ei voi olla nälänhätä, koska CIA World Factbookin mukaan Somalian arvioitu väestönkasvu on 1.603%.

Offline Username1

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #39 on: August 18, 2011, 11:57:51 »
Kyllähän Veli on oikeassa, ei me lopulta voida kokonaiskuvaa täällä tietää. Silti minulla ei ole mitään syytä heittäytyä tässä kohdin tieteellisen analyyttiseksi, koska ei kaikessa sellainen ole eduksi, mm. arjessa. Täten luotan, jos tiedotusvälineissä sanotaan, että Somaliassa on nälänhätä. Otan sen riskin, elämään kuuluu riskejä. Varsinkin ihmisten kanssa.

Mielensisältö voi olla vain laadullinen, sitä ei voi määrissä mitata, täten voisi samanlaisella skeptisyydellä (ja "vain" tieteelliseksi heittäytymällä.) kieltää mielenlaatujen olemassaolon kokonaan, kuten kurjan mielen.

Olen jo osallitunut kriisiapukeräyksiin. (Kyllä, kriisiapu ja kehitysapu ovat eri asioita, kuulemma.)
« Last Edit: August 18, 2011, 12:00:39 by ateisti19+ »

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #40 on: August 18, 2011, 14:10:00 »
Käsittääkseni pikku-Ollin (avo)vaimo oli/on ollut kakkimassa kasaan Muutosta ammoin. (Mäksy voi korjata jos olen väärässä!?) Eli, pikku-Ollilla olisi ollut saumat Muutoksen riveistäkin ehdolle, jos PS ei olisi ottanut tätä pientä matoa koukkuunsa. Selustat, ne selustat, muistakaa ne"

Eve oli tosiaan parisen kuukautta M11:n hallituksessa mukana, mutta ei mitenkään erityisesti kasaamassa puoluetta. Kyllä se siinä vaiheessa oli jo koko lailla niissä puissa kuin pitikin.

Toki Ollilla olisi ollut "saumat" Muutoksen riveissä ilman Even hallitusjäsenyyttäkin. Ehdottomasti olisimme hänet kelpuuttaneet, mikäli olisi osoittanut halukkuutta.

Jep, selustat on aina syytä varmistaa.

Timo Anttila

• Guest
« Reply #41 on: August 22, 2011, 11:36:29 »
Stacymme eli Stas paljastaa suhteensa suomalaisuuteen Uudessa Suomessa persujen The Finns -nimidisputaation yhteydessä:"Käännös ei nosta karvoja pystyyn minulla. Suomalaiset tai perussuomalaiset ovat molemmat yhtä vastenmielistä porukkaa. Ulkomaillakin jos kysytään, mistä minä olen, niin viittaan epämääräisesti olevani pohjoiseurooppalainen. Jotkut pitävät minua skandinaavina ja se kelpaa minulle. Suomalaisuus panee häpeämään silmät päästä."

Mutta nyt mije lähen kuorimaan pottuja ja sitten mustaherukoita poimimaan.

Timo Anttila

• Guest
« Reply #42 on: August 28, 2011, 12:23:05 »
Kertakaikkisen irvokas eläisuojelu-aiheinen -bloggaus, halla-aholaiselta omakustanne filosofilta, J. Sankari Hankaajamäeltä. Pohjimmaltaan koko bloggaus on nuoleskelua persujen ja vastaavien suuntaan. Tai epätoivoista kastraattilaulua viherpunahomekesäkeittolaisten jne. vastaan. Eli, Hankaajamäen perustarkoitus on löytää valkoiselle lihaasyövälle hetero -ja tietyin reunaehdoin myös homo- miehelle uusia uhkakuvia. Maahanmuutto ja islamhan ovat niitä perusuhkia, mutta kettutytöt tai eläinsuojeluhan voidaan myös nostaa sellaisiksi, koska vihreät.   

http://hankamaki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/81617-kettutytot-ja-rukoilijasirkat-mihin-elaintensuojelua-tarvitaan  

Menisi Hankaajamäki vaikka ihan kunnon töihin, kerrossiivoojaksi tai astianpesijäksi. Ja säästäisi jatkossa Suomen luontoa, julkaisemalla nolla-tason, puolikaapilliset "ajatuksensa" vain netissä.

Ja herkullinen lainaus, jonka todorgin naiset varmaan allekirjoittavat ihan lennosta:"Turkistarhauksen vastustuksessa on havaittavissa myös naisten omaa seksuaalisuuden torjuntaa. Turkikset koetaan eroottisiksi, ja niitä käyttävät eniten naiset itse. Niinpä turkistarhauksen arvostelu on tulkittavissa naisten omaksi eroottisuuden ja seksuaalisuuden torjunnaksi symbolisella tasolla. Nainen ei siis hyväksy omaa seksuaalisuuttaan ja kieltää itsensä."
« Last Edit: August 28, 2011, 12:49:43 by Timo Anttila »

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #43 on: August 28, 2011, 17:16:10 »
Stacymme eli Stas paljastaa suhteensa suomalaisuuteen Uudessa Suomessa persujen The Finns -nimidisputaation yhteydessä:"Käännös ei nosta karvoja pystyyn minulla. Suomalaiset tai perussuomalaiset ovat molemmat yhtä vastenmielistä porukkaa. Ulkomaillakin jos kysytään, mistä minä olen, niin viittaan epämääräisesti olevani pohjoiseurooppalainen. Jotkut pitävät minua skandinaavina ja se kelpaa minulle. Suomalaisuus panee häpeämään silmät päästä."

Mutta nyt mije lähen kuorimaan pottuja ja sitten mustaherukoita poimimaan.

Persuille ja etenkin sen nuivasiivelle on aina eduksi, että jostain löytyy juuri sellaisia äärivasemmistolaisia karikatyyreja kuin he väittävät kaikkien puolueen ulkopuolisten olevan.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Username1

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #44 on: August 28, 2011, 19:00:09 »
Mielestäni olisi perin mielenkiintoista haastatella ihan aitoa kommunistia, miksi he kannattavat sitä, miten he ajattelevat asioista, miten he ovat päätyneet kommunismiin, millaisia ratkaisuja he esittävät asioihin ja miten he uskovat niiden lähtevän toimimaan jne jne.

Erittäin mielenkiintoista olisi päästä kommunistin pään sisälle kurkistamaan... Vapaaehtoisia?

EDIT Eksyin SKP:n sivuille...

Silloin me kommunistit olimme vaalitappion masentamia ja hämmentämiä

Hämmentämiä? Tuliko heille ihan oikeasti yllätyksenä, että tulee turpiin vaaleissa?  ::)
« Last Edit: August 28, 2011, 19:11:57 by ateisti19+ »