Author Topic: Eduskunnan ulkopuolisten puolueiden puheenjohtajat tentissä 24.3. TV1  (Read 8871 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Demonisoitu

• Hero Member
    • View Profile
"Lopullinen ratkaisu" mainittu, Keronen heitti natsikortin!

Senioripuolue: ydinsäteilyllä kuumennetaan vettä?

Jussi Jalonen

• Guest
Selvä pyy, Senioripuolueen pomo ei ole sitten huomannut, ettei Neuvostoliittoa ole enää olemassa.

Best,

J. J.

Annushka

• Guest
Ostamme 20% sähköstä Neuvostoliitosta.

Annushka

• Guest
Mun täytyy sanoo, että tässä käy nyt ihan samat kuin aina näissä tenteissä: alan symppaamaan Yrjö Hakasta sellaisena tasaisena kaverina!

Jussi Jalonen

• Guest
Terttu Savola: "Minä en kyllä välitä siitä, mitä ihmiset tekevät keskenään, mutta ei sitä kyllä lailliseksi pidä tehdä".

Keronen kehottaa kansaa homostelemaan jos homostuttaa. Hyvä meininki! Go, Jiri! Alan tykätä tästä kaverista.

Kalevi Helo puolestaan haluaa öö suojella naisia öö estämällä homoliitot. Kova juttu.

Best,

J. J.
« Last Edit: March 24, 2011, 21:50:18 by Jussi Jalonen »

Offline Demonisoitu

• Hero Member
    • View Profile
Terttu Savola: "Minä en kyllä välitä siitä, mitä ihmiset tekevät keskenään, mutta ei sitä kyllä lailliseksi pidä tehdä".

Keronen kehottaa kansaa homostelemaan. Hyvä meininki! Go, Jiri!

Keronen otti kantaa pedofiilien seksuaalisuuden laillistamiseksi, mokasi siis.

Annushka

• Guest
HOMOSTELKAA JOS HOMOSTUTTAA!

Offline Schwa

• Sr. Member
    • View Profile
Sanokaa mitä sanotte, mutta Keronen otti kyllä lujasti ja lahjakkaasti aloitteen ydinvoimakeskustelussa.

Ei paha, mutta "siirtymäkauden ratkaisu" on kyllä löysää retoriikkaa, kun ei ole oikein hajua, mitä sen siirtymäkauden jälkeen tulee. Tässä meiningissä Keronen ei toki ole yksin.

KTP:n Harju lienee Suomen degrowth-henkisin puoluejohtaja.

Homouskysymyksen Keronen hoiti suvereenisti, Savolaakin ihan rupesi kikatuttamaan.

Offline Schwa

• Sr. Member
    • View Profile
"Islam kytkee itsensä kirkkoon, jos kirkko on valtiona."

Annushka

• Guest
Vapauspuolueen motiivi ajaa kirkon ja valtion erottamista on se, että jossain vaiheessa se kirkko tulee olemaan islamilainen. Homma on nousussa!

Offline Demonisoitu

• Hero Member
    • View Profile
Kyllä noi komut pitäis siivota tästä showsta lopullisesti, syövät tahattomasti viihdearvoa.

Annushka

• Guest
Kyllä noi komut pitäis siivota tästä showsta lopullisesti, syövät tahattomasti viihdearvoa.

Mä olen hiljaisesti mielessäni pitkään toivonut, että SKP saisi sen vaikka yhden-kaksi kansanedustajaa.

Jussi Jalonen

• Guest
Keronen & Palmulehto ovat dynaaminen duo. "Me ollaan". Aika cooleja poikia, pakko myöntää.

Jaahas, maahanmuuttojutustelu alkaa.

Best,

J. J.

Offline Schwa

• Sr. Member
    • View Profile
Toimittaja ei ole seurannut sitä raskasta ja repivää debattia, jota Muutoksen ja Piraattien vaaliliitoista on käyty.

Sekä Kerosen että Palmulehdon vastaukset puolueidensa kannattomuutta koskevaan kysymykseen olivat melko kehnoja yrityksiä suunnata huomio puoluekuriin, joka on aivan eri eläin.

Annushka

• Guest
Haluaisin tietää, mikä on Kalevi Helon lääkitys.