Author Topic: Jotain ihan muuta: hyvää luettavaa  (Read 17096 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kauheamies

• Guest
Re: Jotain ihan muuta: hyvää luettavaa
« Reply #30 on: October 05, 2011, 19:00:59 »
Aika valaiseva kirja maailmanhistorian suurten tapahtumien taustalla ratkaisevasti vaikuttaneista voimista ja intrigeistä ym

http://www.controversyofzion.info/Controversybook/index.htm

Eli Douglas Reedin The Controversy of Zion. Hieman on tosin saksalaisvastainen propaganda tehnyt tehtävänsä tai sitten mies vain inhoaa natsien epädemokraattisuutta ja epäkristillisyyttä jne.

kauheamies

• Guest
« Reply #31 on: October 05, 2011, 19:24:14 »
Mikä on ZOG?

Hommahan on mikä on. Jos tämäkin on, niin mitä sitten? Jos suomalainen ei saa puhua juuri mistään kuin jonkun Osraelin määräämällä tavalla, niin silloin ei puhuta.

kauheamies

• Guest
« Reply #32 on: October 05, 2011, 19:28:46 »
Mikä niissä on vikana?

Offline Liina

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
« Reply #33 on: October 05, 2011, 21:26:55 »
Jostakin mukaan tarttunut pokkari:  The 900 days: The Siege of Leningrad (Harrison E. Salisbury, Pan Books, 2000 -- eka painos vissiin joskus 1969?) -- karua, lähes ääripedantisti dokumenoitua mutta myös elävää ja paikoitellen jopa runollista lähihistoriaa lähiseuduilta.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #34 on: October 05, 2011, 21:40:51 »
http://en.wikipedia.org/wiki/On_the_Road_to_Kandahar:_Travels_through_Conflict_in_the_Islamic_World

Mukaansatempaavasti kirjoitettu helppolukuinen kirja, jossa tiivistyvät islamilaisen maailman konfliktit kirjailijan itsensä havainnoimana. Suosittelen ehdottomasti kaikille. Kirjasta löytyy mm. sellainen helmi kun harras muslimimies Irakissa, jonka talo on Al-sadrin kiihkoilijoiden ja amerikkalaisten ristitulessa, alkaa sättimään irakilaistoimittajaa, joka yrittää pakottaa hänet tunnustamaan juutalaiset vihollisiksi. Kirja keskittyy eniten Afganistaniin, mutta käy läpi kaikki tunnetuimmat islamilaisen maailman kipupisteet.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #35 on: October 05, 2011, 21:49:11 »
Aika valaiseva kirja maailmanhistorian suurten tapahtumien taustalla ratkaisevasti vaikuttaneista voimista ja intrigeistä ym

http://www.controversyofzion.info/Controversybook/index.htm

Eli Douglas Reedin The Controversy of Zion. Hieman on tosin saksalaisvastainen propaganda tehnyt tehtävänsä tai sitten mies vain inhoaa natsien epädemokraattisuutta ja epäkristillisyyttä jne.

Tämän viestin innoittamana päätinkin kaivaa dvd-hyllystäni kaikkien juutalaisvihaajien suursuosikin "Inglourius Basterdsin".
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Jussi Marttila

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #36 on: October 06, 2011, 11:08:35 »
kauheamiehen viestit jää nyt tuohon niinkuin varoittavaksi esimerkiksi.
Sun bikinipöksyt on seeprannahkaa
Ja eniten inhoat maitorahkaa
Ja sitäkun hiutaleet paakkuuntuu veteen
Ja sitäkun miehelläei ota eteen

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #37 on: October 06, 2011, 11:33:48 »

Minua aina jää mietityttämään nämä kauheatmiehet yms., että ovatkohan ne vaan lupsakkaita trolleja vai oikeasti noin sekaisin. Jos jälkimmäinen, niin olen aika huolissani heidän puolestaan.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
  • Hate the sin, love the sinner
    • View Profile
« Reply #38 on: October 06, 2011, 11:36:02 »

Minua aina jää mietityttämään nämä kauheatmiehet yms., että ovatkohan ne vaan lupsakkaita trolleja vai oikeasti noin sekaisin. Jos jälkimmäinen, niin olen aika huolissani heidän puolestaan.

Näkyi sekoilleen Hommallakin, samalla nimimerkillä. Poistin tuosta välistä pari omaa trollausviestiäni, siksi tuo vaikuttaa vieläkin sekavammalta kuin mitä hän oli jo valmiiksi.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #39 on: October 06, 2011, 11:37:36 »

Näkyi sekoilleen Hommallakin, samalla nimimerkillä. Poistin tuosta välistä pari omaa trollausviestiäni, siksi tuo vaikuttaa vieläkin sekavammalta kuin mitä hän oli jo valmiiksi.

Jep, kävin tsekkaamassa nuo hommaviestitkin. Taitaa se olla ihan oikeasti sekaisin. Aika surullista, jos päässä pyörii lähinnä vain nasset ja juutalaiset ja jotain kämyhorinaa täytteenä. Voi voi.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #40 on: October 06, 2011, 12:05:49 »

Jep, kävin tsekkaamassa nuo hommaviestitkin. Taitaa se olla ihan oikeasti sekaisin. Aika surullista, jos päässä pyörii lähinnä vain nasset ja juutalaiset ja jotain kämyhorinaa täytteenä. Voi voi.

Näitä bloggareitahan on Suomessa ilmeisesti tasan kaksi kappalettta eli bloggarit moranen & laurio. Ilmeisesti on myös yksi fanipoika, joka kirjoittelee uudessasuomessakin. Kavereiden logiikka kulkee niin, että jos on todiste holokaustista, se on siionistien väärennös ja vain vastakkaiset todisteet lasketaan. Sillä tavallahan voi todistaa ihan mitä haluaa. Vaikka itse tapahtuma kiistetään, rivien välistä annetaan kuitenkin ymmärtää, että se olisi ollut ihan oikein, joten siinäkin on melkoinen paradoksi. Yritin kerran "keskustella" näiden kanssa ja kun esitin kaaviopiirroksen kaasukammioiden tuuletusjärjestelmistä minut bannattiin keskustelusta, koska olin esittänyt "juutalaisia väärennöksiä".

Ja kyllä, he tuntuvat olevan aivan tosissaan. Amerikkalaiset ja muut kansainväliset "liikkeen" johtajat tienaavat varmasti ihan kivoja summia "revisionisti"-kirjallisuudellaan, joten heidän motiivinsa ovat ymmärrettäviä, mutta suomalaisista en tiedä. Ehkä pyrkivät samaan?

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #41 on: October 06, 2011, 12:18:49 »

Näitä bloggareitahan on Suomessa ilmeisesti tasan kaksi kappalettta eli bloggarit moranen & laurio. Ilmeisesti on myös yksi fanipoika, joka kirjoittelee uudessasuomessakin. Kavereiden logiikka kulkee niin, että jos on todiste holokaustista, se on siionistien väärennös ja vain vastakkaiset todisteet lasketaan. Sillä tavallahan voi todistaa ihan mitä haluaa. Vaikka itse tapahtuma kiistetään, rivien välistä annetaan kuitenkin ymmärtää, että se olisi ollut ihan oikein, joten siinäkin on melkoinen paradoksi. Yritin kerran "keskustella" näiden kanssa ja kun esitin kaaviopiirroksen kaasukammioiden tuuletusjärjestelmistä minut bannattiin keskustelusta, koska olin esittänyt "juutalaisia väärennöksiä".

Ja kyllä, he tuntuvat olevan aivan tosissaan. Amerikkalaiset ja muut kansainväliset "liikkeen" johtajat tienaavat varmasti ihan kivoja summia "revisionisti"-kirjallisuudellaan, joten heidän motiivinsa ovat ymmärrettäviä, mutta suomalaisista en tiedä. Ehkä pyrkivät samaan?

Veikkaan, että suomalaisten natsifanien motiiveina on pelkkä sekopäisyys?

Tässä noin pari vuotta sitten tuli mielenkiintoinen dokumentti Auschwitzista, muistaakseni kolmiosainen, useampi osa joka tapauksessa.

Ihan alusta asti siinä sellainen vanha setä kertoili ihan pokkana aika vastenmielisiä muistojaan kyseisestä paikasta. Kaveri oli entinen SS-mies ja ollut siellä vartijana. Hän kertoi esim. siitä, kuinka olivat piesseet huvikseen vankeja, varastaneet heidän arvoesineitään, nöyryyttäneet, pelotelleet, uhkailleet jne.

Ohjelman edetessä kaverista tuli hyvin vastenmielinen ja inhottava kuva. Ihmettelin useamman kerran, että jopas on ällöttävä lähestymistapa tämän dokkarinkin tekijöillä.

Loppu olikin huikea: kaveri halusi jakaa kaiken tuon paskan katsojien kanssa sen takia, että nykymaailmassa turhan monet uskovat keskitysleirien olleen vaan joku ihme sionistinen huijaus ja että mitään sellaista ei oikeasti tapahtunut. Pappa halusi - omien sanojensa mukaan - antaa pahuudelle kasvot ja kertoa, kuinka hän katuu ja on pahoillaan, vaikka asioille ei enää mitään voikaan. Lopuksi hän vielä näytti ison nipun aikoinaan ottamiaan valokuvia sanojensa todisteeksi.

Ehkäpä tuo pappa olikin sittenkin vaan joku sionistien palkkaama näyttelijä?

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
    • View Profile
« Reply #42 on: October 06, 2011, 19:04:24 »

Veikkaan, että suomalaisten natsifanien motiiveina on pelkkä sekopäisyys?

Mahdollisesti, mutta itse olen kiinnittänyt huomiota kuinka paljon aikaa ja vaivaa näiden sivustojen tekemiseen on uhrattu, jopa ulkomaanamatkoja. Kansainväliset "alan" sivustot tuntuvat joka tapauksessa olevan melkoisia markkinapaikkoja, joten uskoisin kohtuullisen määrän rahaa tässäkin skenessä liikkuvan. Ehkäpä suomalaiset yrittävät saada jonkinlaista "asemaa" tai nettikuuluisuutta.

Loppu olikin huikea: kaveri halusi jakaa kaiken tuon paskan katsojien kanssa sen takia, että nykymaailmassa turhan monet uskovat keskitysleirien olleen vaan joku ihme sionistinen huijaus ja että mitään sellaista ei oikeasti tapahtunut.

Eisenhower kävelytti amerikkalaisia joukkoja tarkoituksella leirien lävitse, koska "joskus tulee päivä, jolloin joku väittää ettei niitä ollut olemassa" (muistista quotti).

Ehkäpä tuo pappa olikin sittenkin vaan joku sionistien palkkaama näyttelijä?

Kuule, aivan varmasti kun minäkin kuulin olevani sionistien palkkalistoilla levittämässä holokaustivalhetta nettiin. Maahanmuuttokriitikkokin on holokaustinkieltäjään verrattuna henkevää ja joustavaa keskusteluseuraa.

Offline Paappa

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #43 on: October 07, 2011, 08:37:54 »
Jos käytte Lontoossa ja aihepiiri kiinnostaa, niin käykää tutustumassa tähän:

Imperial war museum, The Holocaust Exhibition
 http://london.iwm.org.uk/server/show/ConWebDoc.1454

Oli varsin pysäyttävää nähtävää. Erityisesti televisioissa pyörivät pätkät selviytyneiden haastatteluista ja natsien itsensä kuvaamat dokumentit olivat vaikuttavia.
Olisi pitänyt käyttääjotain geneeristä, mutta vaikutusvaltaista Übermokuttajatarta, jonka raiskauksesta olisi itse asiassa kaksinkertainen ilo: viaton sää styy ja maahanmuuton ongelmille aletaan oikeasti tekemään jotain.
Hagbard

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
  • Hate the sin, love the sinner
    • View Profile
« Reply #44 on: October 23, 2011, 23:39:45 »
Muistui mieleen, tässä kun on ollut puhetta "tabuista", ettei muka asioista olisi keskusteltu ja vieläpä ankaraan sävyyn.

Matti Pulkkisen kaksi kirjaa, Romaanihenkilön kuolema (1985) ja Ehdotus rakkausromaaniksi (1992). Pitänee lukea nyt uudelleen.

Varsinkin tuota Romaanihenkilön kuolema: Tarua ja totta eli ihmisen kuvaus -teosta pidettiin kovinkin rasistisena, siinä kun koettiin kritisoidun kehitysapua ja afrikkalaisia kokonaisuutena, kun taas minä ainakin aikoinani katsoin kirjan olevan hyvinkin humaani. Neuvostoliittoa, solidaarisuus-liikettä, Linkolaa, Fanonia ja suomalaispoliitikkojakin siinä myös sivuttiin ja kuvailtiin eikä aina kovinkaan mairittelevassa valossa. Rehellinen se ainakin oli, loisteliasta kielen, sisällön ja muodonkin hallintaa.

Eräs ystäväni sieltä vasemmalta laidalta kirjoitteli Hesariin tulikivenkatkuista kritiikkiä teoksesta ja Pulkkisen PLO:n propagandaa ja sen niellyttä lehdistöä sättivästä artikkelista. Oli kyllä aidosti järkyttynyt ja erittäin pahoillaan kun sitten juuri yhden oman ankarahkon arvostelun julkaisun jälkeen sai tiedon Pulkkisen aivohalvauksesta.

Helsingin Sanomain nekrologi (Antti Majander)
« Last Edit: October 24, 2011, 00:19:46 by Vongoethe »
Solitudinem faciunt, pacem appellant.