Author Topic: Unista urahtelua baarin ulkopuolella.  (Read 6633 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • View Profile
    • Maailmanpuolue
Unista urahtelua baarin ulkopuolella.
« on: June 19, 2012, 06:08:03 »
Hyvä aamu näyttäisi tulevan :)
« Last Edit: June 19, 2012, 21:30:38 by Mikael Lönnroth »
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
    • View Profile
Rähinää baarin ulkopuolella.
« Reply #1 on: June 19, 2012, 10:02:56 »
Hyvää huomenta!

Töissä ollaan taas laiskottelemassa! :)

http://www.youtube.com/watch?v=bihp6gwTdeg
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
  • Hate the sin, love the sinner
    • View Profile
« Reply #2 on: June 19, 2012, 14:00:34 »
Minun sydäntäni särkee, kun satoja miljoonia vuosia vanhaa peruskalliota ammutaan palasiksi, että ihmiset voivat ajaa metrolla shoppailemaan tai suhailla mökilleen suorempaa tietä. Puukin kasvaa vielä takaisin ajan kanssa, kallio ei.

Joo, mut kalliolla ei ole tunteita, kuten puilla.

Kallio ei ole tunteeton. Sen ajatukset ovat vain niin hitaita, ettei tuhannen tulimaisesti koheltava ihminen sitä kuunaan pysty havaitsemaan.

Antaisitko tästä ystävällisesti jotain tieteellistä tutkimustulosta? Jos et anna, sinun on pakko myöntää, että puilla on tunteet. Olet todella heikoilla tässä väittelyssä ja muutenkin kivien tunteisiin uskominen on moraalisesti arveluttava positio.

Ei ole näyttöä. Enhän voi millään ihmisenä huomata kivien ajatuksia ja tunteita, koska ne ovat niin hitaita. Ja minä olen nopea, kuin korennon häivähdys illan hämyssä on ihmisen elämä. Onko veden hioma rantakivi kallio tai kallio tuleva rantakivi? Huomaatko, olen syvällinen, mutta mahdollisesti myös moraaliton.

En ole kieltänyt puiden tunteita, tosin tämäkin saattaa johtaa johonkin moraalittomaan. Ja onkin, uutiskokoomaketjun roskaamiseen. Lopetan sen nyt. Jos haluat vielä väitellä tästä, tule kuppilaan.

Ahh, onko keskuuteemme pelmahtanut aito Schellingiläinen?

"Elämä uinuu kivessä, hengittää kasvissa, liikahtaa eläimessä ja tulee tietoiseksi ihmisessä."
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline O.skar

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #3 on: June 19, 2012, 14:08:08 »
Mitkäs "baari ei oo auki, roikutaan terassilla" -bileet täällä on menossa? Tsot tsot! :D

AV

• Guest
« Reply #4 on: June 19, 2012, 14:20:43 »
Mitkäs "baari ei oo auki, roikutaan terassilla" -bileet täällä on menossa? Tsot tsot! :D

No minä nyt vaan roikun täällä, kun eilen sammahdin terassille ennen kun kemut (jotka viime yönä näyttivät olleen oikein mainiot!) olivat edes alkaneet, enkä ole jaksanut vielä raahautua kotiinkaan. Varsinkin kun tuolla sataa ja kaikkea. Menisi vaan meikit ja kampaus sekaisin - vaikka eivätpä ne kovin hääviltä näytä nytkään värityskirjan päällä vietetyn yön jäljiltä  :-\

Offline O.skar

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #5 on: June 19, 2012, 14:22:41 »
Tiedä sitten tuleeko tästä terassinkäytöstä baariin porttikieltoa, mutta kun täällä kerran ollaan niin: Otatkos kahvia? Sopivasti olisi termari kassissa, pari mukiakin löytyy.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #6 on: June 19, 2012, 14:23:27 »

No minä nyt vaan roikun täällä, kun eilen sammahdin terassille ennen kun kemut (jotka viime yönä näyttivät olleen oikein mainiot!) olivat edes alkaneet, enkä ole jaksanut vielä raahautua kotiinkaan. Varsinkin kun tuolla sataa ja kaikkea. Menisi vaan meikit ja kampaus sekaisin - vaikka eivätpä ne kovin hääviltä näytä nytkään värityskirjan päällä vietetyn yön jäljiltä  :-\

Näytän missanneen mainiot jazzkinkerit, Metricskin avannut sanaisen arkkunsa, mikä on aina ilahduttavaa.

Ethän nyt vaan sinäkin, oi Valtiatar anna minulle porttikieltoa?

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #7 on: June 19, 2012, 14:57:09 »
No mikäs möykkä täällä on?   >:(  Ihmiset nukkuu vielä.

No olkaa sitten, mutta hissuksiin. Takaisin nukkumaan...

"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

AV

• Guest
« Reply #8 on: June 19, 2012, 15:19:36 »
Tiedä sitten tuleeko tästä terassinkäytöstä baariin porttikieltoa, mutta kun täällä kerran ollaan niin: Otatkos kahvia? Sopivasti olisi termari kassissa, pari mukiakin löytyy.

Sori, nukahdin taas. Mikähän keskikesän unelma mua oikein vaivaa? Kahvia siis tosiaan kaivattaisiin! Löytyykö yhä termarin pohjalta?

AV

• Guest
« Reply #9 on: June 19, 2012, 15:37:58 »

No minä nyt vaan roikun täällä, kun eilen sammahdin terassille ennen kun kemut (jotka viime yönä näyttivät olleen oikein mainiot!) olivat edes alkaneet, enkä ole jaksanut vielä raahautua kotiinkaan. Varsinkin kun tuolla sataa ja kaikkea. Menisi vaan meikit ja kampaus sekaisin - vaikka eivätpä ne kovin hääviltä näytä nytkään värityskirjan päällä vietetyn yön jäljiltä  :-\

Näytän missanneen mainiot jazzkinkerit, Metricskin avannut sanaisen arkkunsa, mikä on aina ilahduttavaa.

Ethän nyt vaan sinäkin, oi Valtiatar anna minulle porttikieltoa?

En toki armahin Von! Valtiatar itsekin kun nukkui ohi kinkereiden. Tai siis läpi - paikallahan olin vaikkakin viattoman unta uinuen.

Mutta nyt hyss... Annetaan Z.:n nukkua. Sopisikohan tällainen taustalle soimaan tuutulauluna http://www.youtube.com/watch?v=vkCYMhAr-_0&feature=related

Offline O.skar

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #10 on: June 19, 2012, 15:42:36 »
Kahvia siis tosiaan kaivattaisiin! Löytyykö yhä termarin pohjalta?

Kyllä löytyy, kunhan ei tässä kälistä eikä kolista, niin.... Noin, reilua kahvia olkaa hyvä. Maitoa löytyy tästä ja sokeria tästä, voi vapaasti ottaa.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #11 on: June 19, 2012, 15:48:13 »

Mutta nyt hyss... Annetaan Z.:n nukkua. Sopisikohan tällainen taustalle soimaan tuutulauluna http://www.youtube.com/watch?v=vkCYMhAr-_0&feature=related

Tuttu entuudestaan, Metrics tuohon ensimmäisenä viittasi vapun aikoihin.

Kuis tämä?

AV

• Guest
« Reply #12 on: June 19, 2012, 15:57:40 »

Tuttu entuudestaan, Metrics tuohon ensimmäisenä viittasi vapun aikoihin.

Kuis tämä?

Mainio tuokin - kuuluu tällaisen saksofonistin kasvattaman henkilön lapsuuden äänimaisemaan. Kunhan vain Z. ei heräisi noihin alun tuuttauksiin.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #13 on: June 19, 2012, 16:02:10 »

Mainio tuokin - kuuluu tällaisen saksofonistin kasvattaman henkilön lapsuuden äänimaisemaan. Kunhan vain Z. ei heräisi noihin alun tuuttauksiin.

Rumpusoolokin vielä.

Tämä on kyllä myös surullinen, mutta pakkohan tämä on kuunnella.

AV

• Guest
« Reply #14 on: June 19, 2012, 16:06:16 »

Tämä on kyllä myös surullinen, mutta pakkohan tämä on kuunnella.

Hieno on. Pian kyllä pitää valita levylautaselle jotain räväkämpää, jottei mene ihan synkistelyksi. Sitten kyllä Z. saattaa herätä ja suuttua.