Author Topic: Yön pimeydessä ja kirkkaassa päivänvalossa  (Read 115783 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline O.skar

• Sr. Member
    • View Profile
Re: Yön pimeydessä ja kirkkaassa päivänvalossa
« Reply #30 on: June 11, 2012, 23:39:12 »
Menitte sitten paikalle rynnimällä kaatamaan koko horoskooppihässäkkäsivun, penteleet. En ehtinyt lukea! :D

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #31 on: June 11, 2012, 23:39:28 »
Minä olen tähtimerkiltäni leijona. En tiedä mitä se merkitsee, kuulostaa aikas hianolta. Kiinalaisessa olen lohikäärme, kuulostaa viälä hianommalta.  8)

Luulen, että Merkurius, Venus ja Saturnus ovat olleen syntymäni hetkellä jossain asemissa, samoin Jupiter. Tästä voimme päätellä, että minua odottaa suuri tulevaisuus. Olen myös lähes yhtä ujo ja herkkä kuin Hallis, vaikka en yhtä hoikka. Vähintään pääministeriksi saatan päästä, sillä myös Uranus oli jossain, kun minut konfirmoitiin. Vapise Hallis, sinut on haastettu.

Nyt vain tarvitaan se täky, päävastustaja, jonka avulla saan kannattajia ja vaikutusvaltaa. Ehdotuksia?

Astrologin mukaan et tarvitse mitään apuja: "Auringon hallitsema Leijona on jumalten suosikki. Hän on kaunis, seksikäs, omanarvontuntoinen ja säteilevän energinen tähtikartan kuninkaallinen. Ylpeänä ja ylväänä Leijona tahtoo erottua joukosta. Pienestä pitäen hän on joukon johtaja ja paras kaikessa."

AV

• Guest
« Reply #32 on: June 11, 2012, 23:39:57 »
Nyt helpottaa! Keksin ratkaisun: ryhdyn mestariksi Mestarin paikalle! Tähdet ovat tämän määränneet! Pitäisikö tässä järkätä jokin kaksintaistelu?

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #33 on: June 11, 2012, 23:40:51 »
Hyvä se teidän on rehvastella horoskoopeillanne. Minä täällä järkyttyneenä yritän yhä toipua lukemastani tiedosta. Tuo Mestaria koskeva tähtien määräämä kohtalo kun odottaa minuakin! Olemmehan Suuren Sananvapaustaistelijan kanssa täsmälleen samanikäisiä.

Nyt ensiksi istut alas ja juot kupin teetä. Englantilaisissa dekkareissa se auttaa aina pahimpaan järkytykseen.

Sitten vaan otat reippaasti Mestariin yhteyttä ja vaadit itsellesi puolet valtakunnasta. Se kuuluu sinulle, koska tähdet.
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #34 on: June 11, 2012, 23:44:40 »
Minä olen tähtimerkiltäni leijona. En tiedä mitä se merkitsee, kuulostaa aikas hianolta. Kiinalaisessa olen lohikäärme, kuulostaa viälä hianommalta.  8)

Luulen, että Merkurius, Venus ja Saturnus ovat olleen syntymäni hetkellä jossain asemissa, samoin Jupiter. Tästä voimme päätellä, että minua odottaa suuri tulevaisuus. Olen myös lähes yhtä ujo ja herkkä kuin Hallis, vaikka en yhtä hoikka. Vähintään pääministeriksi saatan päästä, sillä myös Uranus oli jossain, kun minut konfirmoitiin. Vapise Hallis, sinut on haastettu.

Nyt vain tarvitaan se täky, päävastustaja, jonka avulla saan kannattajia ja vaikutusvaltaa. Ehdotuksia?

Astrologin mukaan et tarvitse mitään apuja: "Auringon hallitsema Leijona on jumalten suosikki. Hän on kaunis, seksikäs, omanarvontuntoinen ja säteilevän energinen tähtikartan kuninkaallinen. Ylpeänä ja ylväänä Leijona tahtoo erottua joukosta. Pienestä pitäen hän on joukon johtaja ja paras kaikessa."

Tuo kyllä kuulostaa tutulta...
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #35 on: June 11, 2012, 23:45:24 »
Hyvä se teidän on rehvastella horoskoopeillanne. Minä täällä järkyttyneenä yritän yhä toipua lukemastani tiedosta. Tuo Mestaria koskeva tähtien määräämä kohtalo kun odottaa minuakin! Olemmehan Suuren Sananvapaustaistelijan kanssa täsmälleen samanikäisiä.

Nyt ensiksi istut alas ja juot kupin teetä. Englantilaisissa dekkareissa se auttaa aina pahimpaan järkytykseen.

Sitten vaan otat reippaasti Mestariin yhteyttä ja vaadit itsellesi puolet valtakunnasta. Se kuuluu sinulle, koska tähdet.

Mutta varaudu kuitenkin pettymyksiin. Melkein luulen, että koska olet nainen, niin tähdet ovat jotenkin kuitenkin kohdallasi vinkanneet vähän eri suuntaan ja sinulle on ennemminkin varattu jotain impivaaralaisia naisille kuuluvia kohtaloita...

AV

• Guest
« Reply #36 on: June 11, 2012, 23:46:55 »

Ei puolet vaan kokonaan, KOKONAAN! (Tunnen jo uljaan kohtaloni nousevan pintaan! Ah tätä kaikkivoipaisuuden tunnetta!)

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #37 on: June 11, 2012, 23:50:30 »

Ei puolet vaan kokonaan, KOKONAAN! (Tunnen jo uljaan kohtaloni nousevan pintaan! Ah tätä kaikkivoipaisuuden tunnetta!)

Eikö olekkin upea tunne, kun huomaa olevansa täydellinen? Minulla on kokemusta.

Mutta meille voi tulla kyllä vähän riitaa tuosta hallitsemisjutussa. Minä olen siis leijona, jos muista. Ja mies.

AV

• Guest
« Reply #38 on: June 11, 2012, 23:51:48 »

Mutta varaudu kuitenkin pettymyksiin. Melkein luulen, että koska olet nainen, niin tähdet ovat jotenkin kuitenkin kohdallasi vinkanneet vähän eri suuntaan ja sinulle on ennemminkin varattu jotain impivaaralaisia naisille kuuluvia kohtaloita...

Höh Reija  :-\ Menit sitten poksauttamaan ilmat pihalle hyvin paisumaan lähteneestä egostani. No, kai mä sitten vaan menen keittämään sitä teetä kuten Zakari kehotti. Tähän on naisen tyytyminen. Mutta voi pojat, kyllä mä jo hetken tunsin itseni niin Suureksi ja Tärkeäksi!

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
  • Hate the sin, love the sinner
    • View Profile
« Reply #39 on: June 11, 2012, 23:52:37 »

Be careful what you wish for, you just might get it.

Ennen avoliittoani ajattelin, että se prinsessa ja puoli valtakuntaa oli kerrassaan sadunomainen unelma, unelmien täyttymys. Tutustuttuani tarkemmin vaimokkeeni perheeseen, muuhun sukuun tajusin, että vähintäänkin se "puoli valtakuntaa" -kohta, myös niissä saduissa, olikin pirullinen rangaistus.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #40 on: June 11, 2012, 23:54:57 »

Be careful what you wish for, you just might get it.

Ennen avoliittoani ajattelin, että se prinsessa ja puoli valtakuntaa oli kerrassaan sadunomainen unelma, unelmien täyttymys. Tutustuttuani tarkemmin vaimokkeeni perheeseen, muuhun sukuun tajusin, että vähintäänkin se "puoli valtakuntaa" -kohta, myös niissä saduissa, olikin pirullinen rangaistus.

Jaa, onko kyseessä sukumökin ylläpito, anoppi vai peräti molemmat?

Sadut päättyvät aina onnellisesti, luota siihen niin hyvä tulee.

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #41 on: June 11, 2012, 23:56:33 »

Höh Reija  :-\ Menit sitten poksauttamaan ilmat pihalle hyvin paisumaan lähteneestä egostani. No, kai mä sitten vaan menen keittämään sitä teetä kuten Zakari kehotti. Tähän on naisen tyytyminen. Mutta voi pojat, kyllä mä jo hetken tunsin itseni niin Suureksi ja Tärkeäksi!

Ei ei, ei missään tapauksessa, kaikki voimat käyttöön vain! Mutta varovainen pitää olla, et tule selviämään ilman taistelua. Mutta naisellisin keinoin, naisellisin keinoin - ja vain tähdet ovat rajanasi!

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
    • View Profile
« Reply #42 on: June 11, 2012, 23:56:54 »
Ja huomio, olen äskettäin siirtynyt todorgjäsenyydessä luokkaan Jr Member!

Sen kunniaksi kakkukahvit tänään täällä.

(Konttorin tytöiltä oli jäänyt kaffehuoneen jääkaappiin jotain leivoksia. Kai ne saa syödä pois? Ei ne enää aamulla ole hyviä, eihän?)

AV

• Guest
« Reply #43 on: June 12, 2012, 00:01:32 »

Ei ei, ei missään tapauksessa, kaikki voimat käyttöön vain! Mutta varovainen pitää olla, et tule selviämään ilman taistelua. Mutta naisellisin keinoin, naisellisin keinoin - ja vain tähdet ovat rajanasi!

Fantsua! Kyllä tästä vielä hyvä tulee. (Siis mulle ja niille joista tykkään. Muut vapiskoot!) Aloitetaan nyt vaikka sillä, että jatkossa mua sitten puhutellaan Mestarittarena, ettäs tiiätte.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
  • Hate the sin, love the sinner
    • View Profile
« Reply #44 on: June 12, 2012, 00:05:30 »

Jaa, onko kyseessä sukumökin ylläpito, anoppi vai peräti molemmat?

Ihan yleisellä tasolla puhuin, henkilökemioista, ei onneksi sinänsä mitään taloudellista puolta, siitä se soppa vasta olisikin syntynyt.

Sadut päättyvät aina onnellisesti, luota siihen niin hyvä tulee.

No ainakin ne sellaiset, joissa saavat vain toinen toisensa ilman ylimääräistä sälää ja elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.